خبرگزاری کار ایران

جای وریا در تیم ملی خالی است

صادق ورمزیار: فکری هیچ بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن را نمی‌پذیرد/ ۴نسل از بازیکنان استقلال در این تیم مربیگری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۳۹۰

کاپیتان سابق استقلال می گوید حضور کادر فنی استقلالی به سود این تیم خواهد بود.

به گزارش ایلنا، صادق ورمزیار کاپیتان سابق استقلال می گوید تیم محمود فکری امسال یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی خواهد بود و حضور کادر فنی استقلالی به سود این تیم بوده و هواداران نگران نتایج تیم نباشند.

استقلال لیگ را با برد شروع کرد. این چقدر مهم است؟

 بردهای اول فصل در پایان لیگ حکم طلا را پیدا می‌کنند. برعکس هر تیمی در ابتدای راه بد نتیجه بگیرد در ادامه هر قدر تلاش کند نمی‌تواند جای خالی آن امتیازات را پر کند. 

استقلال امسال می تواند مدعی قهرمانی باشد؟

هنوز زود است که بخواهیم درباره تیم‌های مختلف از جمله استقلال نظر بدهیم ولی کادر فنی استقلال از افرادی تشکیل شده که از تجربه در عرصه بازی و مربیگری در استقلال برخوردار هستند و این کمک می‌کند تیم با لغزش کمتری رو به جلو حرکت کند.

خیلی ها معتقدند این کادر فنی در استقلال موفق می شود؟

در این کادر تلفیقی از جوانی، جسارت و تجربه قدیمی‌ترها را می‌توان دید. تقریباً از ۳ یا ۴ نسل از بازیکنان استقلال در این تیم مربیگری می‌کنند که این می‌تواند تجربیات ۴ نسل را در هم بیامیزد. 

جدایی علی کریمی به ضرر استقلال خواهد بود؟

 فکری می‌داند چه کار می‌کند. کسی که پیش از شروع رقابت‌ها بگوید هیچ بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن را نمی‌پذیرد یعنی خودش را آماده کرده با هرچه در اختیار دارد برای استقلال به دنبال کسب نتیجه باشد.

در بازی مقابل فولاد نفرات جدید حضورخواهند داشت؟

فکری به نفرات جدید فهماند بدون آنها هم توانایی کسب پیروزی را دارد. از طرفی به بازیکنان قبلی هم این اعتماد به‌نفس را داد که با حضور نفرات جدید جایگاه خودشان را دارند. 

بازی مقابل فولاد را چطور ارزیابی می کنید؟

بازی بسیار سختی است. فولاد تیم بسیار خوب و باانگیزه‌ای است. از مربی بسیار خوبی برخوردار است. بازی کردن در اهواز همیشه سخت بوده است. با برنامه‌ریزی که کادر فنی انجام می‌دهد، امیدواریم استقلال نتیجه لازم را بگیرد

 از عملکرد تیم ملی مقابل بوسنی رضایت دارید؟

بازی بدی انجام ندادند و توانستند یک برد را به دست بیاورند. سیستم تیم هم عوض شده بود و تیم به سه ‌دفاع به میدان رفت. تنها نکته امیدوارکننده تیم ملی این بود که یکسری بازیکن جوان به تیم اضافه شده است.

 وریا غفوری هم به تیم ملی دعوت نمی‌شود؟

شاید مربی تیم ملی قصد دارد یکسری بازیکن جوان را محک بزند اما جای وریا در تیم ملی خالی است. به نظر من وریا غفوری از تجربه اش برای موفقیت تیم ملی می تواند استفاده کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز