خبرگزاری کار ایران

وکیل باشگاه پرسپولیس خبر داد:

زنگ خطر برای پرسپولیس؛ احتمال پیروزی النصر در پرونده وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۱۷۳

وکیل باشگاه پرسپولیس از احتمال پیروزی النصر در پرونده شکایت از این باشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر ساعد مسئول امور حقوقی تیم پرسپولیس توضیحات جدیدی را درخصوص پرونده پرسپولیس و النصر ارائه کرده است. او درباره احتمال برتری النصر می‌گوید: وقتی که یک پرونده‌ای در زمینه حقوقی باز می‌شود قطعا طرفین دعوا از شانسی برای پیروزی برخوردار هستند و نمی‌توان از پیش کسی را برنده یک پرونده حقوقی دانست. حالا درخصوص ادعای باشگاه النصر ما تنها چیزی که می‌دانیم این است که تمامی مدارک ما تکمیل است و ما مرتکب هیچ تخلفی نشده‌ایم اما گاهی تفسیر برخی قوانین باعث می‌شود که با وجود داشتن حق در پرونده‌ای، رای بر علیه شما صادر شود. با این توضیح خواستم بگویم که اگر هر جا خودمان را از پیش برنده بدانیم از همان ناحیه ضربه می‌خوریم.

وی افزود: اگر بنا بر هر دلیلی حکمی علیه باشگاه پرسپولیس صادر شود علاوه‌بر اینکه نتیجه دیدار با النصر ۳ بر صفر به نفع تیم عربستانی اعلام می‌شود، بلکه بازیکنان و باشگاه با محرومیت و جرایمی روبه‌رو می‌شوند و به تبع آن این تیم نمی‌تواند در فینال آسیا به میدان برود و تیم عربستانی جایگزین می‌شود.

ساعد درخصوص روند پرونده اظهار داشت: همانگونه که مؤکدا و مکررا از سوی باشگاه و اینجانب اعلام شده است بر اساس مدارک، مستندات و ادله ارائه شده در لایحه دفاعیه پرسپولیس، نتیجه حاصل از یک فرایند رسیدگی عادلانه در این پرونده، چیزی جز پیروزی قاطع پرسپولیس در این پرونده نخواهد بود و افرادی که تلاش می کنند در فضای مجازی و رسانه‌ای این تصور را القا کنند که هواداران امیدوار به حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نباشند، برداشت کاملا نادرستی را نشر داده‌اند و این بر خلاف منافع ملی و حاصل یک برداشت اشتباه از صحبت‌های اینجانب است.

وکیل سرخ ها همچنین گفت: پرسپولیس قطعا یک پای فینال لیگ قهرمانان آسیاست، بنابراین هواداران لازم است در این مقطع زمانی، پشتیبان تیم باشند تا بازیکنان با تمام قوا خود را برای مسابقه فینال و حضور مقتدرانه در آن بازی به نحو احسن آماده‌تر کنند. کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز خود را برای برگزاری فینال که یک سمت آن قهرمان غرب قاره، پرسپولیس است آماده می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز