خبرگزاری کار ایران

حاتمی: مطمئنا کار سختی در پیکان دارم / از لقب مارکوپولو ناراحت نمی‌شوم

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۰۴۸

مهاجم تیم پیکان تهران ابراز امیدواری کرد این تیم با هدایت مهدی تارتار با نتایج موفق لیگ بیستم را به پایان برساند.

فرزاد حاتمی در گفتگو با ایلنا درخصوص جدایی از بادران و پیوستن به پیکان تهران اظهار داشت: قبل از اینکه فصل شروع شود با پیشنهاد لیگ برتری مواجه شدم اما ترجیح دادم که به همراه آقای کاظمی در لیگ یک باشیم و کار را ادامه بدهیم. 

او ادامه داد: در ادامه آقای تارتار سرمربی پیکان شدند و چون چندین مرتبه سابقه همکاری داشتیم با اجازه آقای کاظمی از بادران جدا شدم و به پیکان آمدم. آقای کاظمی لطف کردند که با پیشنهاد من موافقت کردند و برای این فصل در خدمت تیم پیکان هستم.

حاتمی در واکنش به این سوال که پیش‌تر با تارتار در نفت مسجد سلیمان به مشکل خورده بودند، گفت: به هر شکل این اتفاقات جزو فوتبال است و بین استاد و شاگرد طبیعی است که روی یکسری مسائل اختلاف نظر وجود داشته باشد. این مسائل حاد نیست و گذشته‌ها گذشته است؛ این مبحث را فراموش کرده‌ام چون با امیرخان(قلعه نویی) هم چندین بار چالش داشتیم(باخنده.)

مهاجم جدید پیکان درخصوص جانشین شهریار مغانلو در خط حمله پیکان گفت: مغانلو سال گذشته در خط حمله پیکان خوب کار کرد و همین موجب شد که لژیونر شود. به هر حال انگیزه جوانی آنها فرصتی را ایجاد کرد تا فوتبال خارج از کشور را تجربه کنند. من مطمئنا امسال کار سختی در پیکان خواهم داشتم و بالاخره آمار گلزنی فصل گذشته به شکلی بوده که از من انتظار زیادی وجود دارد. امیدوارم که امسال کارنامه خوبی در پیکان داشته باشم.

بازیکن 35 ساله در واکنش به لقب "مارکوپولو" هم گفت: اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد هر بازیکنی از جمله من دوست دارد که در یک تیم به کارش ادامه بدهد. برای 4-5 سال مشکلی در تراکتور نبود و آنجا به راحتی کار کردم. یکسری مسائل پیش می‌آید که مجبور به نقل مکان می‌شوید، این نقل مکان برای من به اندازه‌ای بوده که لقب مارکوپولو را به من می‌دهند. از این لقب نه بدم می‌آید و نه خوشم می‌آید. بالاخره این صفت ماجراجویی برای من ایجاد شده که ناراحت کننده نیست. به نظرم بازیکنی که در تیم‌های زیاد و بزرگی حضور دارد بار فنی بالایی دارد که بیشتر تیم‌ها خواهان او هستند.

حاتمی درباره شرایط آمادگی خودش برای شروع لیگ بیستم گفت: من از نظر آمادگی بدنی در حالت نرمال قرار دارم و با تمام توان آماده هستم تا در لیگ حاضر شویم.

مهاجم تازه وارد پیکان درباره اهداف این فصل تیمش هم عنوان کرد: مسلما شرایط فصل گذشته تکرار نمی‌شود و فصل جدید را با یک انگیزه خوب آغاز می‌کنیم. ترکیب تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. آقای تارتار یک سرمربی فنی و بابرنامه هستند. به دلیل ایشان تیم پیکان را انتخاب کردم چون پیش از پیکان پیشنهاد 5 تیم لیگ برتری را قبول نکردم. امیدوارم که در آخر فصل یک نتیجه خوب و در شان باشگاه و کارخانه ایرانخودرو کسب کنیم.

بازیکن سابق سرخپوشان تهرانی درباره نتایج هفته اول این دو تیم گفت: نتایج هفته اول شاید دقیق مشخص نکند کدام تیم‌‌ها به چه اندازه آماده هستند اما همین امتیازات هفته اول رفته رفته به اندوخته بزرگ تبدیل می‌شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز