خبرگزاری کار ایران

دردسر همسر بازیکن کلمبیایی برای کارلوس کی روش

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۷۴۸

مشکل شخصی بازیکن ملی پوش کلمبیا، سرمربی کشورش را وارد چالش کرد.

به گزارش ایلنا،  کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا با دعوت از یکی از بازیکنان پرحاشیه به تیم ملی برای دو بازی بعدی کلمبیا در مرحله مقدماتی جام جهانی و اظهارنظر درباره او در کنفرانس خبری، حسابی حاشیه‌ساز شده است.

ماجرا از این قرار است سباستین ویلا، بازیکن پرحاشیه کلمبیا، مشکلات زیادی با همسر خود دارد. تا جایی که در ماه آوریل تصاویر از همسر سباستین ویلا به صورت آنلاین منتشر شده و صورت او در این تصاویر خونین بود که این عکس واکنش‌های فراوانی را برانگیخت. به همین دلیل ویلا به خشونت جسمی و روحی علیه دانیلا کورتس متهم شد. هنوز این پرونده در جریان بوده و حکمی برای آن صادر نشده، به همین دلیل حتی حضور او در ترکیب بوکاجونیورز نیز انتقادات زیادی را به همراه داشته است.

اما صحبت‌های کی‌روش در نشست اخیر در مورد این بازیکن خبرساز شده است. در پایان نشست مطبوعاتی و هنگام بحث و صحبت با یکی از حاضران در نشست، کارلوس کی‌روش بدون توجه به اینکه میکروفن همچنان باز بوده و صدای او بلند پخش می‌شده، جملاتی به زبان آورده که برای سرمربی تیم ملی کلمبیا حاشیه‌ساز شده است.کارلوس کی‌روش در این نشست گفت: «من نهاد یا مؤسسه‌ای تصمیم گیرنده در رابطه با این موارد نیستم و اگر قرار باشد تمام مردانی نیز که از زنان خود کتک می خورند این مسأله را عنوان کنند، دنیا به جای پیچیده‌ای تبدیل خواهد شد. در رسانه‌ها نباید به جای دادگاه و نهادهای قانونی قضاوت کرد.»

این جمله واکنش بسیاری را برانگیخت و حتی فدراسیون فوتبال کلمبیا مجبور شد نشست خبری کارلوس کی‌روش را از سایت خود حذف کند. هرچند کی‌روش بار دیگر در توییتر تأکید کرده که منظورش این است که رسانه محلی برای قضاوت در این رابطه نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز