خبرگزاری کار ایران

مددی: توقع ما از استراماچونی بیشتر بود/ وریا با بازی خوب به تیم ملی دعوت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۱۸۹

سرپرست باشگاه استقلال درباره مسائل جاری این باشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایلنا، مددی سرپرست باشگاه استقلال امشب به صورت تلفنی با برنامه 2-4-4 رادیو جوان به گفت و گو پرداخت و در مورد مسائل جاری آبی پوشان صحبت کرد: 

 از شفر خواستیم به جای حساب کرواسی، یک مسیر ساده تری به ما بگویید حسابی در کشورهای منطقه مثل ترکیه یا دبی بگوید اما متاسفانه ایشان همکاری نکرد. ولی وکیل ایشان می گفت تنها حساب ما همین کرواسی است. این مسیر، مسیر سختی بود و ما استرس داشتیم پول برگشت نخورد. اما مسیر موازی با همین مسئله در ازبکستان به سرعت در 48 ساعت انجام شد ولی در پرونده شفر روزهای سختی را از سرگذراندیم.

ما هنوز نفس تازه پنجره بسته به مشامان نرسیده بود که پرونده مطالبات استراماچونی و دستیارانش به دستمان رسید. هزینه دستمزد آنها به همراه سودش 1،400،000 هزار یورو شده است و تا آخر آبان باید آن را بپردازیم. با توجه به نرخ کنونی ارز متاسفانه باید مبلغ سنگینی بپردازیم. 

دلیل سفر سعادتمند به ایتالیا هرچه که بود، نتیجه‌ای برای استقلال نداشت. ما باید از الان فکری به بعد باید فکر اساسی بکنیم و امیدوارم بتوانیم در CAS رأی پرونده استراماچونی را بشکنیم. 

ما در پرونده پادوانی به پرداخت 100 هزار یورو جریمه هم محکوم شده ایم با این عدد مشکلی نداریم. اما  این مدافع برزیلی به این رای شکایت کرده.درخواست ۹ میلیون یورویی پادوانی خارج از ضوابط است و او یادش رفته که در زمین فوتبال مصدوم شده است. به هرحال به عنوان یک انسان برای او آرزوی سلامتی دارم.

حقیقت من هم گاهی اسم گزینه های محترمی را درباره استقلال شنیده ام یا در فضای مجازی دیده ام اما خودم درباره این افراد و تصمیمی که می خواهند بگیرند مطلع نیستم. برای من مهم خدمت به باشگاه استقلال است تا روزی که باشم با قدرت به کار خودم ادامه می دهم و با حاشیه ها کاری نداشته باشم. سعی می کنم اگر از باشگاه رفتم به بدی از بنده یاد نکنند به خوبی یاد کنند.

حالا که نظم خوبی در تمام ارکان باشگاه حاکم شده از من کمترین تا هیئت مدیره باشگاه تلاش می کنند مسائل و چالش ها را به حداقل برسانند. هر اظهار نظری که برای استقلال حاشیه درست کند زیبنده نیست هر کسی که استقلال را دوست دارد باید کمی خوددار عمل کند. 

اگر روزی از استقلال خارج بشوم دیگر من را در فضای رسانه نمی بینید که فضاسازی بکنم غیر از اینکه خوب بگویم شما هیچ چیزی نخواهید شنید.

نگاه ما به استقلال در فصل‌ ۱۳۹۹-۱۴۰۰ و بعد از آن کشف استعداد‌ها است. از پایه تا بزرگسالان. اگر بتوانیم این زنجیره را تقویت کنیم، در آینده از دارایی خودمان استفاده خواهیم کرد و قطعاً از این بازیکنان بیشتر خواهید شنید. ما با هماهنگی کادرفنی به جذب بلند مدت بازیکنان نوجوان از سن 16 به بالا اقدام کردیم.

وریا غفوری جزو دفاع راست های کلاسیک و توانمند استقلال است. بازیکنان این پست خیلی باک کیفیت هستند.مطمئنم وریا غفوری حق خود را با بازی خوبی که می کند می گیرد. انشاا.. در اردوهای بعدی تیم ملی حاضر خواهد بود و ما هم پیگیری می‌کنیم. فرصت زیادی تا شروع جام جهانی مانده، وریای عزیز هم با روند خوب در آزمون سرمربی تیم ملی مورد تایید قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز