خبرگزاری کار ایران

عزت اللهی: خواستن و همدلی برگ برنده ما مقابل بوسنی بود/ همیشه مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۱۴۱

هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران گفت: جدا از بحث تیم بوسنی و بازیکنان بزرگش، همدلی، خواستن و تلاش بازیکنان نقطه وقت ما بود.

به گزارش ایلنا، سعید عزت اللهی درباره برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل بوسنی در دیداری تدارکاتی اظهار داشت: ابتدا امیدوارم همه هموطنان در این دوره سختی که همه به دلیل شرایط کرونا پشت سر می گذارند، در صحت و سلامت باشند و عزیزانی که در بستر بیماری هستند هم شفا پیدا کنند. اردوی مثبتی برای تیم ملی بود و با توجه به تعویق یک ساله رقابت های مقدماتی جام جهانی این دیدارهای تدارکاتی خیلی می تواند به تیم ملی، افزایش اعتماد به نفس بچه ها و هماهنگی آنها با کادرفنی جدید تیم ملی کمک کند.

وی افزود: بازی های دوستانه مقابل تیم هایی مانند بوسنی که در سطح اروپا شناخته شده است و بازیکنان سرشناسی دارد می تواند نقاط ضعف و قوت تیم ملی را بیشتر مشخص کند تا با کار کردن روی آنها در زمان باقی مانده تا دیدارهای مقدماتی بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم. رسیدن به جام جهانی خیلی سخت است اما همه بازیکنان، کادرفنی، عوامل تیم ملی و فدراسیون فوتبال به دنبال رسیدن به این هدف هستیم تا مردم شاد شوند.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره فضای اردوی فعلی این تیم توضیح داد: خیلی خوشحال هستم پس از مدت ها که به دلیل آسیب دیدگی و صلاحدید کادرفنی از تیم ملی دور بودم دوباره به این تیم بازگشتم. همیشه در مصاحبه های خود گفتم تابع نظر مربیان هستم و هروقت از من بخواهند مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم.

عزت اللهی ادامه داد: فکر می کنم ترکیب تیم ملی خیلی خوب است و با توجه به استعدادها و پتانسیل فوتبال ایران هر سال بازیکنان جوانی در آن رشد پیدا کرده و سر زبانها می افتند. امیدوارم با توجه به بازی های دوستانه و اردوهای آماده سازی این هماهنگی بین نفرات تیم ملی زودتر ایجاد شود تا  تیم در دیدارهای مقدماتی ترکیب خیلی خوب و منسجمی وارد زمین شود و با دست پر از بازی ها بیرون بیاید.

وی درباره نقطه قوت تیم ملی در بازی با بوسنی گفت: جدا از بحث تیم بوسنی و بازیکنان بزرگش، همدلی، خواستن و تلاش بازیکنان نقطه وقت ما بود. نفراتی که از ابتدا وارد زمین شدند و بازیکنانی که به عنوان ذخیره آمدند، همه فعل خواستن را صرف کردند و تا آخرین لحظه بازی هم دست از تلاش برنداشتیم و خودمان را آسوده تصور نکردیم. این نکته مثبت نقطه قوت و برگ برنده ما بود.

هافبک تیم وایله دانمارک تصریح کرد: هرچند تیم های ملی همیشه بازی های سختی دارند و بازیکنان باتجربه ای در این دیدارها مقابل ما قرار می گیرند اما مسابقات تدارکاتی باید بستری باشد تا در بازی های رسمی کمترین ضریب اشتباه را داشته باشیم.

عزت اللهی درباره پیام خود برای مردم ایران خاطرنشان کرد:‌امیدوارم با دعای خود مثل همیشه پشتیبان ما باشند و قول می دهیم تا زمانیکه در تیم ملی هستیم با تمام وجود تلاش می کنیم. زیرا می دانیم صعود به جام جهانی آرزوی قلبی تمام مردم ایران است .امیدوارم بتوانیم این شادی را به مردم هدیه بدهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز