خبرگزاری کار ایران

رحمان رضایی از ذوب آهن یک تیم با انگیزه ساخته است

حدادی‌فر: اشتباه داوری سه امتیاز بازی با فولاد را از ما گرفت/ تعطیلی مسابقات لیگ به تیم ما ضربه می‌زند/ باشگاه اکثر بازیکنانی که از جمع ما جدا شدند را می‌خواست

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۰۷۹

کاپیتان تیم ذوب آهن هم مثل سرمربی این تیم عملکرد داور بازی با فولاد را عامل پیروز نشدن‌شان می‌داند و عقیده دارد این تیم در ادامه نتایج خوبی کسب می‌کند.

قاسم حدادی فر کاپیتان در گفتگو با ایلنا در خصوص دیدار هفته نخست این تیم مقابل فولاد خوزستان که به کسب نتیجه تساوی 2-2 منجر شد، اظهار داشت: بازی اول یک فصل همیشه در شرایط خاصی برگزار می‌شود و تیم‌ها هنوز سر و شکل نگرفته اند و خصوصاً با توجه به شرایط امسال ذوب آهن این بازی برای تیم ما خیلی خاص بود چرا که اگر دقت کنید ما یک تیم کاملاً تغییر کرده هستیم و این تغییر حدود 80 درصدی از تیم ما در شرایطی بود که در سمت مقابل فولاد در شرایطی به مصاف ما آمده بود که آنها بازیکنان فصل قبل خودشان ار حفظ کرده و شاکله اصلی‌شان مانده بودند و در کنار آنها خوبی جذب کرده و خیلی هم خوب آماده شده بودند و این موضوع کار ما را سخت کرده بود.

وی افزود: با وجود همه این موارد ما بازی خوبی مقابل فولاد انجام دادیم و به غیر از چند دقایق ابتدایی بازی که به نظرم عملکرد خوبی نداشتیم در ادامه و به مرور بر جریان بازی مسلط شدیم و توانستیم گل زود هنگامی که دریافت کردیم را در نیمه دوم جبران کنیم و به بازی برگردیم و 2 بار دروازه حریف را باز کردیم که به نظرم در مجموع مستحق پیروزی بودیم اما داور در صحنه آخر اشتباهی داشت که نمی‌‌خواهم بگویم این اشتباه سهوی نبوده است ولی در هر صورت این اشتباه باعث شد یک پیروزی مهم و سه امتیاز شیرین در دیدار هفته اول از ما گرفته شود و قطعاً این سه امتیار در ادامه رقابت‌ها بسیار به تیم جوان ذوب آهن می‌توانست کمک کند.

حدادی‌فر در رابطه با رحمان رضایی و مربیگری‌اش در ذوب آهن گفت: آقای رضایی از مربیان خوب و جوان فوتبال ایران است و از خانواده ذوب آهن است و در این دو ماهی که بالای سر تیم است نشان داده خیلی با انگیزه است و خیلی پر تلاش کار می‌کند و در مقابل فولاد تیم را با برنامه وارد زمین کرد و همانطور که گفتم مستحق پیروزی بودیم. ذوب آهن زیر نظر ایشان یک تیم آماده و فوق‌العاده با انگیزه است و فکر میکنم شناخت خوب او و صحبت‌های کلیدی که با بازیکنان داشت باعث شد یک بازی نسبتاً خوب در شروع لیگ از خودمان ارائه دهیم.

وی در مورد وضعیت ذوب آهن در ادامه لیگ هم گفت: قطعاً کار ذوب آهن در ادامه بسیار سخت است و باید خیلی زود خودمان را برای ادامه کار اماده کنیم چون لیگ سخت و پر فشاری را در پیش داریم ولی سخت در تلاش هستیم که هارمونی و هماهنگی لازم را بدست آورده و بتوانیم نتایج و عملکردی د شأن ذوب آهن و تمام عزیزانی که در کارخانه زحمت می‌کشند و تمام هواداران خوب‌مان داشته باشیم.

کاپیتان ذوب آهن در مورد تغییرات زیاد بازیکنان این تیم هم عنوان کرد: بازیکنان کلیدی و مهمی از جمع تیم ما جدا شدند که برخلاف خواست رحمان رضایی و باشگاه بود و من می‌دانم که اکثر آنها را می‌خواستند ولی خودشان حاضر به ماندن در تیم نشدند و چند نفر از این عزیزان قراردادشان را فسخ کردند و برخی برای گرفتن رضایت نامه در تمرینات حاضر نمی‌شدند و بهانه می‌آوردند و به هر جهت از تیم رفتند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. آقای رضایی هم مجبور شد در این شرایط کارش را شروع کند و یک تیم جوان و جدیدی بسته شده که نیاز به زمان دارد و رفته رفته بهتد می‌شود.

وی افزود: شاید ذوب آهن متفاوت با سال‌های پیش باشد و ستاره مطرحی به آن شکل در بین نفراتمان نداشته باشیم ولی در نهایت چیزی که من می‌بینم این است که یک تیم منسجم و فوق العاده با انگیزه هستیم، من به عنوان یک برادر کوچک‌تر برای بازیکنان تیم خواهم بود و تا آنجایی که بتوانم تجاربم را در اختیارشان خواهم گذاشت و به آنها کمک خواهم کرد تا بتوانند در ذوب آهن موفق باشند و البته این نکته را هم باید بگویم که به شخصه لذت می‌برم که کنار آنها تمرین می‌کنم و همراه با تک تک آنها پا به توب می‌شوم چون واقعاً آنها بازیکنان قابل و باکیفتی هستند و فقط  نیاز به زمان دارند که شایستگی‌های خودشان را ثابت کنند.

حدادی‌فر در مورد شرایط برگزاری لیگ هم گفت: متاسفانه این ویروس کرونا جداً شرایط زندگی و مسابقات ورزشی را تحت تاثیر قرار داده و طولانی شدن زمان آغاز رقابت‌ها باعث شد برنامه‌ریزی‌های تیم‌ها به شکل مطلوب و به درست پیش نرود. این تعطیلی‌ها که امروز برای رقابت تیم ملی ایجاد شده فکر نمی‌کنم به نفع تیم ذوب آهن باشد ولی تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که شرایط خوبی داشته باشیم. دیدار دوستانه با تیم خوب سپاهان می‌تواند کمک شایانی به آمادگی تیم داشته باشد.

وی در مورد تقابل با ماشین سازی در هفته دوم هم گفت: ماشین سازی تیم خوب و قابل احترامی است و تمریناتی که در پیش داریم و بازی تدارکاتی ما می‌تواند برای روبرو شدن با تیم ناشناخته ولی پر انگیزه ماشین‌سازی با مربی جوانش کمک شایانی برای ما باشد و تاثیر بسزایی داشته باشد، قطعا آنها هم مثل ما می‌خواند در دیدار دوم خودشان را ثابت کنند و به دنبال جبران امتیاز از دست رفته بازی اول با انگیزه فراوان در مقابل ذوب آهن صف آرایی خواهند کرد و حتماً باید به این نکته توجه داشته باشیم.

کاپیتان ذوب آهن در پایان با اشاره به نتایج فصل گذشته ذوب آهن و اینکه از تکرار آن شرایط نگرانی دارد یا نه هم توضیح داد: متاسفانه ما سال گذشته شرایط خوبی نداشتیم و ابتدای فصل خیلی امتیازهای مهمی را از دست دادیم ولی امسال در تلاشیم از ابتدای رقابت‌ها و از همین هفته‌های اول قدرتمند ظاهر شویم و نتایج خوبی بگیریم و به امید خدا عملکردی داشته باشیم که در شأن نام ذوب آهن باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز