خبرگزاری کار ایران

وریا می‌توانست به تیم ملی کمک کند

پاشازاده: نادری در استقلال موفق می‌شود چون جو پرسپولیس را دیده است

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۰۰۶

یشکسوت استقلال به آینده این تیم در لیگ امسال امیدوار است.

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال تهران امیدوار است آبی پوشان با بردی که در ابتدای لیگ برتر به دست آورده‌اند بتوانند با روحیه مسابقات را ادامه بدهند. مشروح گفتگوی  پاشازاده را در ادامه می‌خوانید:

پنجره نقل و انتقالات استقلال هم بالاخره باز شد؟

این اتفاق باید خیلی قبل‌تر اتفاق می‌افتاد. تیم در هفته اول باید با تمام نفرات حضور پیدا می‌کرد اما تعلل باعث شد تا این اتفاق با تاخیر همراه باشد. 

بازی استقلال با مس را چطور دیدید؟

استقلال بازی خوبی انجام داد و با وجود این که همه نفرات خود را در اختیار نداشت، باز برنده شد. خوشحالم که این طلسم شکنی اتفاق افتاد و امیدوارم استقلال در بازی های بعدی هم برنده باشد هر چند که بازی با فولاد سخت است و استقلال بازی آسانی در این دیدار ندارد. بازی اول همیشه سخت است اما به لحاظ روحی و روانی برای تیم مهم است که فصل را با برد شروع کنند. البته استقلال این توانایی را دارد و اکثر بازیکنان تیم مانده‌اند و اسکلت تیم حفظ شده است. خوشحال کننده بود که تیم با برد کارش را آغاز کند که خداراشکر هم این اتفاق افتاد و به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. فکری نشان داد که سر نترس دارد و برای کسب عناوین بزرگ آماده است.

وریا غفوری هم به تیم ملی دعوت نشد؟

وریا بازیکن توانمندی است و از لحاظ آمادگی حقش حضور در تیم ملی بود اما به هر حال باید به نظر سرمربی تیم ملی ام احترام گذاشت اما به اعتقاد بنده در این برهه وریا حیلی می تواند به تیم ملی کمک کند

حضور نادری در استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

​وقتی بازیکنی از استقلال به پرسپولیس یا از پرسپولیس به استقلال می‌روند حتما حواشی به وجود می‌آید. باشگاه تصمیم گرفت که این انتقال انجام شود اما نادری بازیکن خوبی است و قبلا کار او را دیده‌ایم و شناخت کامل از نادری داریم. آره، موفق می‌شود چون جو پرسپولیس را دیده است و آنجا بازی‌های خوبی از نادری دیدیم و امیدواریم در استقلال هم موفق شود.

استقلال را مدعی قهرمانی می‌بینید؟

استقلال می‌تواند از شروع لیگ قدرتمند ظاهر شده و عملکرد خوبی داشته باشد و در نهایت قهرمان شده و دل هواداران را شاد کند. استقلال بازیکنان خوبی دارد و تیم بزرگی است پس چرا نتواند قهرمان شود؟ در این راه استقلالی‌ها باید مراقب حواشی باشند وآنها را کنترل کنند تا با تمرکز بالا و انگیزه‌ای دو چندان بتوانند در راه قهرمانی قدم بردارند و بعد از چند سال قهرمان شوند و طرفداران را شاد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز