خبرگزاری کار ایران

نظری جویباری: اوج هنر سعادتمند از دست دادن 2 جام بود!(عکس)

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۹۶۴

علی نظری جویباری با انتشار مطلبی نسبت به صحبت‌های احمد سعادتمند در خصوص جدایی شاهین طاهرخوانی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته خبر جدایی شاهین طاهرخانی مدافع جوان تیم استقلال با واکنش های مختلفی از سوی هواداران و مسئولین این باشگاه روبه رو بود.

سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال بعد از اعلام رسمی این خبر، در صفحه شخصی اش اعلام کرد اگر مدیر عامل استقلال می ماند اجازه جدایی و فسخ قرارداد به مدافع جوان آبی پوشان نمی داد.

در همین حال علی نظری جویباری با انتشار پستی اینستاگرامی به گفته‌های مدیرعامل سابق واکنش نشان داد: 

«خواهشا برای آرامش تیم سکوت کن

این یک درد است، شاید یک سرطان بدخیم، اسمش آشناست، شهرت کوتاه و آسان در فوتبال آنهم در تیمهاى پر طرفدار!

عادت کرده‌ایم به حضور هر از چند گاهى از مدیر عشق شهرت در رسانه‌هاى مختلف که به پاس خدمات بى‌نهایت و والایش به تاریخ استقلال باید تا آخر عمر شنونده حرف‌هاى تکراری که یک خطش حتما در مورد حقوق تجارت است باشیم...

عادت متعفن قبلى کم بود حالا نوبت ظهور پدیده‌اى جدید و خارق‌العاده رسیده است! استاد احمد سعادتمند نابغه مدیریت در ورزش، شاخه فوتبال، خاصه پرافتخارترین تیم فوتبال ایران در آسیا را به اذن دستور مقام بالاتر که شهره آفاق است در لیگ قهرمانان آسیا منهدم کرد و از کسب ستاره‌ی سوم محروم نمود!

صراحتاً میگویم، ابایى هم ندارم، احمد سعادتمند نازنین که عمر حضورت در تیم ما به چند ماه هم نرسید و اوج هنرت از دست دادن ٢ جام بود، لطفا ساکت باش!

به اندازه تمام عمرت شهرت یافتى و خدماتت عیان است پس لطفا ببند در آن کتابى را که حتى بلد نیستى از رویش بخوانى!

اگر ادامه دهى و آرامش استقلال ما را براى بیشتر دیده شدن بر هم بزنى حتماً در آن کتاب صفحات و فصولى است که با صدایى برایت می خوانیم که هرگز از شنیدنش لذت نخواهى برد؛ فعلا کلى گفتم، امیدوارم نیازى به بیان جزئیات نباشد!»

نظری جویباری: اوج هنر سعادتمند از دست دادن 2 جام بود!(عکس)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز