خبرگزاری کار ایران

بازگشت شهید منصوری به لیگ برتر فوتسال؟

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۹۶۱

تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با انتقال امتیاز تیم ستارگان ورامین و انتخاب سرمربی جدید، از امروز تمریناتش را برای حضور در لیگ برتر شروع کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، 13 روز  پیش در 8 آبان ماه رئیس هیئت‌مدیره باشگاه فوتسال ستارگان ورامین اعلام کرد که «تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با انتقال امتیاز ستارگان ورامین احیا می شود.»

بعد از این خبرها، مسئولان تیم فوتسال شهید منصوری؛ محسن حسن زاده را به عنوان سرمربی فصل بعد خود انتخاب کردند.

آنها امروز(شه شنبه) از ساعت 14:30  تمریناتشان را در ورزشگاه هفتم تیر قرچک برای حضور در لیگ فوتسال شروع کردند.

در این تمرین بعضی از هواداران و مسئولان شهر قرچک حضور داشتند تا به بازیکنان و اعضای شهید منصوری روحیه بدهند. در حاشیه این مراسم سهم دینی مدیرعامل تیم فوتسال شهید منصوری اظهارداشت: «امسال تیمی قوی و منسجم را روانه مسابقات خواهیم کرد تا نتایج خوبی بدست آورد تا دل هواداران و مردم شهرستان قرچک شاد شود.»

نماینده فوتسال شهر قرچک، از زمان اعلام انتقال امتیاز تا به حال،  محمد جامع ، سروش احمدنیا ، بهروز عظیمی، مجتبی پارسا و فرزین مهری را به خدمت گرفته است و یک بازی دوستانه برابر دلسوختگان قم برگزار کردند که با نتیجه 6 بر 3 پیروز شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز