خبرگزاری کار ایران

اعتراض رسمی استقلال به اسکوچیچ: چرا وریا دعوت نشد؟

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۵۷۱

باشگاه استقلال تهران در اعتراض به عدم دعوت وریا غفوری به تیم ملی فوتبال ایران با دراگان اسکوچیچ ارتباط برقرار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، براساس نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی با تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین، نام وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال تهران در بین بازیکنان مدنظر دراگان اسکوچیچ دیده نشد.

بر اساس انتخاب سرمربی کروات تیم ملی، مجتبی نجاریان و صادق محرمی در پست دفاع راست در اردو حضور پیدا کردند که به دلیل ابتلای نجاریان به ویروس کرونا، این بازیکن به همراه ساسان انصاری بازی روز پنج شنبه را از دست دادند و مهدی شیری، مدافع پرسپولیس تهران جانشین بازیکن جوان تیم فولاد خوزستان شد.

ابتدا برای استقلالی‌ها انتخاب نجاریان کم‌تجربه و ترجیح او به غفوری مورد سوال قرار داشت که پس از خط خوردن نام او، از سمت هواداران، پیشکسوتان و حتی بازیکنان دعوت شیری هم مورد انتقاد قرار گرفت. آنها معتقدند غفوری باید در لیست جدید اسکوچیچ حضور می‌یافت و برای بازی با بوسنی در کنار ملی پوشان جای داشت.

پس از اعتراضات صورت گرفته طی روزهای اخیر و همینطور صحبت‌های غفوری که اعلام کرد حق دارد تا با توجه به عملکردش طی ماه‌های اخیر دست کم در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند، باشگاه استقلال در نظر دارد تا به شکل جدی و رسمی اعتراض در این رابطه را بیان کند.

مدیران باشگاه در نظر دارند با توجه به ارتباطات قانونی از طریق فدراسیون فوتبال مراتب اعتراض خود در رابطه با عدم دعوت یکی از مدافعان موفق لیگ برتر فوتبال به اردوی تیم ملی را به اسکوچیچ منتقل کنند و از او دلیل انتخابی که از سوی استقلالی‌ها فنی در نظر گرفته نشده را مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز