خبرگزاری کار ایران

آذری : به من گفتند مصاحبه های تو تمامیت و اعتبار فوتبال ایران را زیر سوال برده است

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۴۴۰

سعید آذری در خصوص محرومیت خود توضیح داد.

به گزارش ایلنا، آذری در برنامه فوتبال برتر در مورد این محرومیت گفت: این دستور موقت با توجه به مفاد آئین نامه اخلاق پابرجاست. ما هم در این مورد اعتراض کردیم. با توجه به اینکه در مفاد آئین نامه کمیته اخلاق آمده است که  رسیدگی به این نوع احکام در حوزه مسئولیت های کمیته انضباطی است. روز شنبه ادله کافی را در کمیته اخلاق مطرح کردیم.

وی درباره دلیل محرومیتش گفت: چیزی که برای بنده ارسال کرده بودند، اظهارات نظرات من به مثابه توهین، افترا و تشویش اذهان عمومی بوده که این مصاحبه ها تمامیت و اعتبار فوتبال ایران را زیر سوال برده است. اعتراض خود را به کمیته استیناف نیز ارسال کرده ایم.

وی ادامه داد: اکثر مصاحبه هایی که بنده انجام دادم، جوابیه هایی بوده است که دیگران نسبت به باشگاه فولاد یا شخص خود من صحبت کرده بودند. یک مورد آن برمیگردد به فینال جام حذفی سال 1395 که در آن زمان آقای طالقانی به عنوان رئیس هیئت فوتبال خوزستان مطرح کرده بودند.

مدیرعامل فولاد اضافه کرد: این پرونده متشکل از دو شکایت از آقای حیدر بهاروند، یک شکایت از آقا اصفهانیان و دو شکایت از آقای طالقانی بود که با توجه به مصاحبه هایی که انجام داده بودم، از من شکایت کردند که با توجه به توضیحاتی که روز شنبه ارائه دادیم، امیدوارم مورد موافقت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ما به رای دستور موقت اعتراض کردیم و با شرکت در جلسه، ادله هایمان را ارائه کردیم. آقای نریمانی در این جلسه گفتند این موضوعاتی که من مطرح کردم ممکن بود درست بوده باشد ولی بهتر بود با لحن بهتری مطرح شود. به عنوان مثال ایشان گفتند که من نباید در مصاحبه ام می گفتم آیا متولی فوتبال مرده است؟ که این توهین تلقی شده است.

آذری در مورد صدور بیانیه پس از بازی با ذوب آهن توسط اصفهانی ها گفت: در دیدار سال گذشته مقابل ذوب آهن در همین استادیوم بازی را یک بر صفر واگذار کردیم که یک پنالتی بر روی کولیبالی گرفته نشد. ما بیشتر از دست بچه های خودمان ناراحتیم که باید در نیمه نخست کار را تمام می کردیم. 

او ادامه داد: ذوب آهن تیم بزرگی است که اگر در مقابلش به موقع نتیجه نگیری، تنبیه می شوی. سعی کردیم خیلی محترمانه بیانیه ذوب آهن را جواب دادیم و اعلام کردیم اگر اشتباهی بوده، یک طرفه نبوده است. همان گل اول ذوب آهن، قبلش هیچ خطایی روی بازیکن ذوب آهن رخ نداد. در این بازی اشتباهات دو طرفه رخ داده است و باید به تصمیمات داور احترام بگذاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز