خبرگزاری کار ایران

شایان مصلح، پسر خوبِ روز بد سپاهانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۱۸۳

با وجود اینکه سپاهان روز خوبی مقابل گل گهر نداشت ولی مدافع چپ این تیم امیدوار کننده ظاهر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر در دیداری خارج از خانه مقابل گل گهر سیرجان تن به شکست سنگین 3 بر یک داد تا شروع ضعیفی در لیگ بیستم داشته باشد.

سپاهانی‌ها که تغییرات گسترده‌ای در کادرفنی و شیوه بازی در فصل جدید دارند و تعدادی بازیکن جدید به این تیم اضافه شده است به نظر می‌رسد برای خروج از وضعیت کنونی و بازگشت به روزهای اوج نیاز به زمان بیشتری دارند و فعلاً برای قضاوت در مورد عملکرد سپاهانِ فصل جدید زود است ولی با این حال در روزی که اکثر بازیکنان سپاهان در حد و اندازه نام و آوازه خود ظاهر نشدند، چند بازیکن این تیم عملکرد خوبی داشتند که در صدر آنها می‌توان از شایان مصلح نام برد.

مصلح که فصل گذشته از پرسپولیس به سپاهان پیوست ابتدا رقیب سرسختی مثل سعید آقایی در دفاع چپ داشت که باید با او رقابت می‌کرد ولی با این وجود در چندین بازی به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت ولی مصدومیت‌های مقطعی او را بعضاً از ترکیب اصلی دور نگه داشت و در نیم فصل دوم هم به دلیل مصدومیت دو مدافع میانی تیم یعنی پورقاز و گولسیانی به دلیل نیاز تیم مجبور شد در پست غیر تخصصی دفاع میانی بازی کند و البته در رقابت با آقایی و مهدی ترکمان که نیم فصل به تیم اضافه شد در دفاع چپ هم عملکرد خوبی داشت.

حالا در لیگ بیستم مصلح به پست اصلی خودش یعنی دفاع چپ برگشت و در بازی با گل گهر عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت و هم در کارهای دفاعی و هم در نفوذها خوب و حساب شده عمل کرد.

مصلح در چند موقعیت توانست کنترل خوبی روی توپ داشته باشد و با استفاده از حرکات تکنیکی خود چند بازیکن گل گهر را از پیش رو برداشت و برای تیمش خلق موقعیت کرد که با بدشانسی او حاصلی نداشت.

سایت تخصصی آنالیز متریکا هم در پایان او را بهترین بازیکن سپاهان در زمین تشخیص داد:

شایان مصلح، پسر خوبِ روز بد سپاهانی‌ها

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز