خبرگزاری کار ایران

چرا خطیبی استعفا کرد؟

واکاوی مشکلات آلومینیوم: دریافت 30 درصد پیش قرارداد و درخواست جدایی!

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۰۷۹

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در حالی از سمت خود استعفا کرده است که پیش از بازی هفته نخست مقابل نساجی مازندران نزدیک به 30 درصد از قراردادش را دریافت کرده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم آلومینیوم اراک پس از حضور در اولین‌ بازی لیگ برتری با استعفا و خداحافظی ناگهانی رسول خطیبی رو به رو شد. خطیبی در گلایه به رفتار و تصمیمات مدیرعامل باشگاه یعنی سعید عباسی از سمتش کناره گیری کرده است و عنوان کرده اگر مشکلات پابرجا باشد ادامه همکاری نمی‌دهد. از طرفی هم عباسی اعلام کرده که خطیبی می‌تواند هر تصمیم دوست دارد را اعلام کند و از سوی او اشتباهی صورت نگرفته است.

این اتفاقات در حالی رقم خورده که اختلاف بین این دو مربوط به امروز نیست و ریشه‌های آن در گذشته موجب شده تا امروز آلومینیوم به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده با بحران استعفای سرمربی رو به رو شود. خطیبی در زمان حضور به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتورسازی تبریز از سوی عباسی که مدیرعامل شده بود از سمتش برکنار شد و اختلافات بین این دو همچنان از گذشته تا به امروز پابرجاست.

اختلافات از اینجا‌ آغاز می‌شود که تیم آلومینیوم برای لیگ برتری شدن ۲۴ میلیارد تومان هزینه کرد و هیات مدیره سابق باشگاه پس از اینکه متوجه شد این تیم لیگ برتری است پیگیری امور را به حال خود رها کرد. هیات مدیره گذشته تمام اختیارات را به خطیبی واگذار کرد و همین مسأله برای باشگاه دردسرساز شد. خطیبی از دو ماه پیش تمامی امور را زیر نظر داشت و هیچ اقدامی بدون او صورت نمی‌گرفت.

طبق پیگیری خبرنگار ایلنا باشگاه آلومینیوم در نظر داشته تا بودجه ۳۵ میلیارد تومانی برای نقل و انتقالات تابستانی در اختیار خطیبی قرار بدهد اما خطیبی روی ۱۹ میلیارد تومان توافق کرد که اعالام کرد مابقی این بودجه برای مسائل دیگر از جمله اردوها باقی بماند. خطیبی با این وجود اقدام به جذب بازیکنان اغلب گمنام و کمتر دیده شده کرد و طبق اظهاراتی که اخیرا داشته مدعی است باشگاه برای جذب بازیکنان مدنظر با او همکاری نکرده، درصورتیکه او خودش بودجه را کاهش داده و از طرفی در روزهای پایانی نقل و انتقالات به سراغ خرید بازیکنان طراز اول رفته است.

نکته جالب درباره استعفای رسول خطیبی، اقدام او پیش از اولین بازی لیگ برتری تیم آلومینیوم بود. سرمربی تیم آلومینیوم که می‌گوید خیلی قبل‌تر از بازی با نساجی تصمیم گیری کرده بود تا از سمتش استعفا بدهد شب پیش از بازی رقمی معادل با 500 میلیون تومان یعنی 30 درصد از قراردادش را هم دریافت می‌کند! سوال اینجاست که او اگر تصمیم استعفا را خیلی قبل‌تر در ذهن داشت پس چرا از باشگاه درخواست دریافت قراردادش را مطرح کرد؟

خطیبی باوجود اینکه از زمان مشخص شدن حضور آلومینیوم در لیگ برتر تا پیش از شروع عباسی تمامی امور را در اختیار داشته از وضعیت مدیریتی باشگاه گلایه دارد در حالیکه جذب بازیکنان زیر نظر او بود و اعضای باشگاه با درخواست‌های او هم مخالفتی نداشتند. اکنون تیم آلومینیوم در فاصله کمتر از دو هفته مانده تا بازی هفته دوم مقابل سپاهان اصفهان بدون سرمربی است.

تمرینات تیم آلومینیوم تعطیل شده است و با وجود فیفا دی و بازی‌های ملی فعلا آنها در تمرینات حضور نخواهند داشت اما وضعیت نیمکت نامشخص است. از این رو اعضای باشگاه درخواست خواهند داشت تا عباسی و خطیبی جلسه‌ای را برگزار کرده تا مشکلات‌شان را حل و فصل کنند. خطیبی اعلام کرده بود اگر مشکلات حل شود حاضر به ادامه همکاری است و باید منتظر ماند و دید که او می‌خواهد مشکلات را عباسی درمیان بگذارد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز