خبرگزاری کار ایران

موفقیت ذوب آهن برایم اهمیت دارد نه گل زدن خودم

دارکو بیدوف: همه دیدند داور چه تصمیمی علیه ذوب آهن گرفت و نیازی به توضیح ندارد/ آقای گلی؟ هنوز در هفته اول مسابقات هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۹۸۰

مهاجم ذوب آهن در مورد دو گلی که مقابل فولاد به ثمر رساند و همچنین تصمیم اشتباه داور مسابقه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن اصفهان توانست در هفته نخست لیگ برتر و در دیدار دشواری که مقابل فولاد خوزستان داشت بازی یک بر صفر باخته را به برتری 2 بر یک تبدیل کند ولی در ثانیه‌های پایانی مسابقه اشتباه داور بازی در اعلام یک ضربه پنالتی به سود تیم اهوازی کار را به تساوی کشاند. هر دو گل ذوب آهن در این بازی را دارکو بیدوف، مهاجم صربستانی این تیم به ثمر رساند.

دارکو بیدوف در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب آهن و دیدار مقابل فولاد اظهار داشت: شرایط خوبی در تیم حاکم است و ما منتظر شروع لیگ بودیم و تمرینات خوبی انجام داده بودیم. در مورد تقابل با فولاد هم باید بگویم همیشه اولین بازی سخت‌ترین بازی است، خصوصاً برای ما که بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شدند و نفرات جدید آمدند و طبیعتاً برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتر داریم و رفته رفته تیم بهتری خواهیم شد و ذوب آهنِ بهتر از این را در مسابقات خواهید دید.

وی افزود: فولاد از تیم‌های خوب و قدرتمند لیگ برتر است. آنها اکثر نفرات خوب خودشان را حفظ کردند و بازیکنان جدیدی هم به خدمت گرفتند تا قدرتمندتر شوند. فراموش نکنید که آنها از تیم‌های خوب فصل گذشته بودند و توانستند سهمیه آسیایی کسب کنند و تیمی نیستند که به راحتی شکست بخورند ولی ما بازی خوبی مقابل آنها به نمایش گذاشتیم.

مهاجم ذوب آهن در مورد شرایط بازی هم گفت: ما نیمه اول کمی ضعیف و پر اشتباه ظاهر شدیم و یک گل زود هنگام هم روی غافلگیری ما به ثمر رسید و از حریف عقب افتادیم ولی این موضوع باعث نشده انگیزه ما در ادامه کم شود و در نیمه دوم با هدف جبران وارد زمین شدیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و به بازی برگردیم و این مقابل تیمی انجام شد که نشان داده بود به سختی گل می‌خورد.

بیدوف ادامه داد: اینکه ما توانستیم بازی باخته را مساوی کنیم و در زمان کمی آن را تبدیل به برتری 2 بر یک کنیم نشان از انگیزه بالای بازیکنان و ذهنیت خوب و قوی تیم ما دارد که به چیزی جز برد فکر نمی کرد و فقط برای همین منظور و هدف وارد زمین شده بود. ما فاصله چندانی با برد در این بازی نداشتیم و به نظرم مستحق 3 امتیاز بودیم.

وی در مورد پنالتی بحث برانگیز داور مسابقه در ثانیه‌های پایانی بازی گفت: متاسفانه همانطور که گفتم ما فاصله‌ای تا پیروزی نداشتیم و در انتظار سوت پایان بازی بودیم که آن اتفاق افتاد. من هیچ وقت دوست ندارم در مورد داور مسابقه و تصمیماتش صحبت کنم و کلاً علاقه‌ای به این کار ندارم ولی در مورد پنالتی همه چیز به قدی واضح بود که نیازی به توضیح ندارد و همه دیدند که چه اتفاقی افتاد و حالا هم حرف زدن چیزی را درست نمی‌کند و مهم 2 امتیازی است که اجازه ندادند ما بدست بیاوریم. متاسفم که پیروزی را از دست دادیم.

مهاجم صربستانی ذوب آهن در مورد 2 گلی که در این بازی به ثمر رساند هم عنوان کرد: یک مهاجم وظیفه‌اش گل زدن است و من هم خوشحالم که با زدن 2 گل برای ذوب آهن توانستم بازیکن مفیدی برای تیم باشم ولی برای من همیشه مهم و در اولویت اول موفقیت و نتیجه گرفتن تیم است. اگر هم تیمی من گل بزند و تیم برنده شود را ترجیح می‌دهم به اینکه من گل بزنم ولی 3 امتیاز را به دست نیاوریم. به هر حال از اینکه دو گل زدم خوشحالم ولی ناراحتم که برخلاف شایستگی‌مان پیروز نشدیم.

بیدوف در مورد اینکه او را از شانس‌های اصلی آقای گلی در این فصل رقابت‌ها می‌دانند گفت: نمی‌توانم در این مورد صحبتی داشته باشم. تازه فقط یک بازی انجام شده و هنوز 29 بازی دیگر مانده است و هزار و یک اتفاق نیافتاده در پیش است و اصلاً نمی‌خواهم فکرم را به این مسائل متمرکز کنم. همانطور که گفتم موفقیت ذوب آهن چیزیست که ذهنم را به آن مشغول می‌کنم نه آقای گل شدن.

 

گفتگو از : سعید رضی پور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز