خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال از قرنطینه خارج شد؛

هفته هشتم بصورت متمرکز در تهران برگزار شد / پیروزی قاطع گنبدی ها و ادامه نوار پیروزی فولاد سیرجان و سپاهان

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۹۱۰

هفته هشتم لیگ برتر والیبال در دو سالن بصورت متمرکز در استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا ، به دلیل شیوع ویروس کرونا و پس از گذشت تقریبا ۳۰ روز لیگ برتر والیبال از سرگرفته شد که این رقابت ها در دو سالن فدراسیون و خانه والیبال تهران برگزار شد وتیم های شهرداری گنبد و فولاد سیرجان به پیروزی ارزشمندی دست یافتند.

بازی حساس تیم های فولاد سیرجان و شهداب یزد که در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد شاگردان محمدرضا تندروان با نتیجه سه بر یک مقابل حریف خود به برتری رسیدند و تیم شهرداری گنبد نیز با نتیجه قاطع سه بر یک مقابل خاتم اردکان پیروز شد.

سپاهانی ها هم سه بر صفر آذرباتری ارومیه را شکست دادند تا همچنان بر روی نوار پیروزی باشند ، تیم مدعی قهرمانی سایپا مقابل تیم شهرداری قزوین کار سختی نداشت و شاگردان کارخانه در تیم سایپا سه بر صفر به پیروزی دست  یافتند.

 شهرداری ارومیه و هورسان رامسر هم‌در خانه والیبال به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان پیمان اکبری با نتیجه سه بر صفر تیم هورسان را شکست دادند ، در دیگر بازی هم لبنیات هراز و راهیاب ملل کردستان به مصاف هم رفتند که در خاتمه شاگردان عطایی با نتیجه سه بر صفر مقابل حریف خود به برتری دست یافتند.

تیم های پیکان تهران و شهرداری ورامین در این هفته با قرعه استراحت روبه رو بودند .

هفته نهم رقابت های لیگ برتر والیبال روز سه شنبه پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز