خبرگزاری کار ایران

دلال گمنام حوالی تیم فکری؛

جذب بازیکنان جوان در استقلال زیر نظر چه کسی صورت می‌گیرد؟

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۷۷۱

طی هفته اخیر دو بازیکن به استقلال ملحق شده‌اند که هیچ سابقه رسمی و رزومه موفقی در کارنامه آنها دیده نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، به نظر می‌رسید خرید بازیکنان جدید در باشگاه استقلال پس از کنار گذاشتن احمد سعادتمند به پایان رسیده است اما مشخص است که این روش جذب بازیکن در تیم رواج پیدا کرده و فعلا پایان ناپذیر است.

پس از اینکه استقلال در نقل و انتقالات تابستانی بدون سرمربی با نظر مدیرعامل این تیم اقدام به جذب این بازیکن می‌کرد، امروز با حضور محمود فکری به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم، احمد مددی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه با بازیکنان جدید عکس یادگاری می‌گیرد.

طی هفته اخیر دو بازیکن به استقلال ملحق شده‌اند که هیچ سابقه رسمی و رزومه موفقی در کارنامه آنها دیده نشده است. عرفان شیخی و سبحان خاقانی دو بازیکن جوان هستند که با قراردادهای بلندمدت به استقلال ملحق شده‌اند؛ این بازیکنان گمنام در حد و اندازه‌ای سابقه ندارند که حتی گوگل نام آنها را با اشخاص دیگر اشتباه می‌گیرد و مشخص نیست که بر چه اساسی به تیم پیوسته‌اند.

اتفاقات عجیب در دوران حضور احمد مددی در حالی ادامه دارد که آکادمی باشگاه استقلال از حضور بازیکنان باانگیزه‌ای بهره می‌برد که آرش داجلیری، امیرحسین خدامرادی و فردین رابط چند نمونه از آن هستند و آنها باید برای رسیدن به تیم بزرگسالان مشقت فراوانی را متحمل شوند اما دو بازیکن به واسطه فردی که اخیرا در کنار فوتبالی‌ها دیده می‌شود به استقلال جذب شوند.

فردی که کارگزار رسمی فدراسیون فوتبال هم نیست و مشخص نیست چگونه با استقلال ارتباط برقرار کرده، چند هفته پیش حوالی باشگاه پیکان دیده می‌شد و بازیکنان در رده جوانان و امید را به این باشگاه منتقل می‌کرد تا سودی عایدش شود. به نظر می‌رسد امروز بیشتر از هر زمان دیگری ورود نهادهای نظارتی به اتفاقاتی که با این وضوح در سطح اول فوتبال کشور رخ می‌دهد لازم الاجرا باشد تا ریشه اتفاقات عجیب و غریب با برخورد جدی با افراد سودجو به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز