خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته نخست لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۴۴۱

هفته نخست لیگ برتر با انجام 7 دیدار برگزار شد و برخی بازیکنان مثل همیشه عملکرد خوبی در تیم خود داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته نخست لیگ برتر بیستم هم با انجام 7 دیدار در دو روز برگزار شد و تیم‌ها با نتایج مختلفی که در شروع لیگ برتر برای خود رقم زدند جایگاهشان را در پایان این هفته از رقابت‌ها در جدول رده بندی مشخص کردند. مثل همیشه در این هفته از رقابت‌ها شاهد عملکرد خوب و درخشش برخی از این بازیکنان در ترکیب تیم‌های خود بودیم که به همین بهانه تیمی منتخب از بهترین نفرات این هفته از رقابت‌ها تشکیل دادیم.

(نکته: دیدار پیکان - صنعت نفت در این هفته از رقابت ها لغو و به زمان دیگری موکول شد و به همین دلیل تیم منتخب این هفته از 7 دیدار تشکیل شده است.)

دروازه‌بان: محمدحسین اکبرمنادی (سایپا)

تیم منتخب هفته نخست  لیگ برتر

عملکرد درخشان و کم نقصی مقابل پرسپولیس و مهاجمانش داشت و چند واکنش خوب از خودش به نمایش گذاشت و دو بار توانست ناجی دروازه سایپا شود و در کنار بازی خوبی که از سایر نفرات این تیم شاهد بودیم، باید نقش اصلی یک امتیاز ارزشمند سایپا از مدافع عنوان قهرمانی لیگ را گلر این تیم بدانیم.

 

مدافع کناری: وریا غفوری (استقلال)

تیم منتخب هفته نخست  لیگ برتر

کاپیتان استقلال اگرچه همچنان جایی در فهرست نفرات دعوت شده به تیم ملی ندارد ولی هنوز از بهترین و با انگیزه‌ترین بازیکنان لیگ است و روز گذشته در جریان دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان توانست عملکرد خوب و کم نقصی از خودش به نمایش بگذارد و مزد بازی خوبش را با گلی که به ثمر رساند، گرفت.

 

مدافع کناری: حسن جعفری (شهر خودرو)

تیم منتخب هفته نخست  لیگ برتر

یک گل زده و یک پاس گل برای مدافع راست تیم شهر خودرو نشان از عملکرد خیلی خوب او دارد و در روزی که تیم مشهدی توانست با برتری 3 گله مقابل ماشین سازی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد این حسن جعفری بود که در قامت یک ستاره با عملکرد خوبش در ترکیب این تیم ایفای نقش کند.

 

مدافع میانی: حامد شیری (نساجی مازندران)

مدافع تیم نساجی موفق شد یک گل برای تیمش به ثمر برساند و در سایر دقایق بازی هم عملکرد کم نقصی هم در بازی دفاعی و هم در بازی زمینی از خودش به نمایش بگذارد تا تیم مازندرانی در هفته نخست علاوه بر زدن 3 گل، دروازه‌اش بسته بماند. شیری نشان داد یک مهره کلیدی برای تیمش است.

 

مدافع میانی: میثم تهیدست (نفت مسجد سلیمان)

ایستادگی 90 دقیقه ای نفتی‌ها مقابل تراکتور پر ستاره و قدرتمند آنهم در تبریز کار راحتی نبود ولی حملات بی امان شاگردان منصوریان در طول بازی بی نتیجه ماند و این مرهون عملکرد خوب خط دفاعی این تیم و در رأس آنها میثم تهیدست بود که به خوبی توانست هم روی توپ های زمینی و هم روی توپ های هوایی حملات تیم میزبان را دفع کند.

 

هافبک دفاعی: اکبر ایمانی (تراکتور)

تیم منتخب هفته نخست  لیگ برتر

شاید تراکتور در هفته نخست لیگ برتر نتیجه خوبی در دیدار خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان کسب نکرده باشد ولی اکبر ایمانی در این روز نه چندان خوب تیمش هم عملکرد خیلی خوبی به عنوان یک هافبک دفاعی داشت و 19 قطع توپ در طول بازی او را از این نظر در هفته نخست رکورددار کرد. ایمانی هم وظایف دفاعی خود را به خوبی انجام داد و هم در توپ رسانی به خط جولی تراکتور عملکرد قابل قبولی داشت.

 

هافبک هجومی: امین قاسمی نژاد (شهر خودرو)

تیم منتخب هفته نخست  لیگ برتر

دو گل زده و یک پاس گل برای بازیکنی که تیمش موفق به کسب برتری 3 بر صفر شده کافی است تا ستاره بی چون و چرای هفته نخست لیگ برتر لقب بگیرد. قاسمی نژاد در غیاب تعداد زیادی از ستاره‌های فصل گذشته شهرخودرو که از این تیم جدا شدند به نوعی رهبر تیمش در فصل جدید محسوب می‌شود و شروع قدرتمندی هم داشت.

 

هافبک هجومی: کریم اسلامی (نساجی)

نساجی هم توانست مثل شهر خودرو شروع فوق العاده‌ای در لیگ بیستم داشته باشد و برتری 3 بر صفر این تیم مقابل آلومینیوم آنها را صدرنشین لیگ برتر در پایان این هفته از رقابت‌ها قرار دارد. کریم اسلامی، هافبک بازیساز و خلاق این تیم با دادن 2 پاس گل یکی از مهره‌های کلیدی و تاثیر گذار تیمش بود تا در بین برترین‌های هفته جای بگیرد.

 

مهاجم: گادوین منشا (گل گهر)

تیم منتخب هفته نخست  لیگ برتر

زیر نظر قلعه‌نویی شروع خوبی با گل گهر در لیگ بیستم داشت و نشان از بازگشت به روزهای اوج خودش می‌دهد. منشا زوج خوب و هماهنگی با یونس شاکری ساخته که یک بار توانست با پاس او گلزنی کند و یک بار هم به او پاس گل داد و 2 گل از 3 گل تیم سیرجانی حاصل همکاری این دو نفر بود.

 

مهاجم: یونس شاکری (گل گهر)

تیم منتخب هفته نخست  لیگ برتر

او هم مثل منشا از تاثیرگذارترین بازیکنان گل گهر در جریان برتری 3 گله تیمش مقابل تیم پرمهره و قدرتمند سپاهان بود که با یک گل و یک پاس گل در همکاری با منشا هم هماهنگی‌شان را به رخ تیم‌های لیگ برتری کشیده و هم قدرت تیم سیرجانی را از ابتدای کار به سایر تیم‌های لیگ برتری گوشزد کردند.

 

مهاجم: دارکو بیدوف (ذوب آهن)

تیم منتخب هفته نخست  لیگ برتر

شروع قدرتمندی در لیگ برتر داشت و نشان داد عزمش را برای آقای گلی در فصل جدید رقابت‌ها جزم کرده است. او دو گل در فاصله کوتاه به ثمر رساند و تیمش را که یک بر صفر از فولاد عقب بود را 2 بر یک پیش انداخت و اگر اشتباه داور در پنالتی ثانیه‌های پایانی به ضرر ذوب آهن نبود ارزش کار او بیشتر نمایان می‌شد.

 

سایر نفرات: موسی کولیبالی و ساسان انصاری (فولاد خوزستان)، سعید صادقی و بهنام برزای (گل گهر سیرجان)، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (استقلال تهران)، سعید بیگی (نساجی مازندران)، محمدرضا حسینی (سپاهان)، سینا زامهران (نساجی مازندران)، ابوالفضل جلالی (سایپا)، احسان پهلوان و حامد لک (پرسپولیس)، عرفان پورافراز (ذوب آهن) هم نفراتی بودند که می‌توانستند در این جمع حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز