خبرگزاری کار ایران

اعلام لیست تیم ملی برای بازی با بوسنی؛ خبری از رضاییان، وریا و شجاعی نیست

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۲۷۴

لیست جدید تیم ملی از سوی دراگان اسکوچیچ معرفی شد.

به گزارش ایلنا سایت رسمی فدراسیون فوتبال از فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل بوسنی رونمایی کرد و این دومین فهرستی است که از سوی دراگان اسکوچیچ از زمان روی کار آمدنش در تیم ملی ارائه می‌شود و مثل همیشه نکات جالب و بحث برانگیزی دارد که در هر پست به آن می‌پردازیم:


دروازه‌بانان:

محمدرشید مظاهری، امیر عابدزاده و پیام نیازمند

مثل سری قبل در اینجا اثری از علیرضا بیرانوند، گلر شماره یک سال‌های اخیر تیم ملی دیده نمی‌شود. بیرانوند بعد از جدایی از پرسپولیس و رفتن به آنتروپ بلژیک نیمکت نشین شده و این باعث شده نه تنها پیراهن شماره یک که حتی حضور در بین 3 گلر تیم ملی را هم از دست داده است. حسین حسینی هم دیگر گلری است که توسط اسکوچیچ دعوت نمی‌شود.


مدافعان:

میلاد محمدی، عارف غلامی، صادق محرمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مجتبی نجاریان، مرتضی پورعلی‌گنجی و سیدمجید حسینی

اسکوچیچ بار دیگر از شجاع خلیل زاده که مدت‌ها در تیم ملی به او روی خوش نشان داده نمی‌شد دعوت کرد. همچنان اثری از وریا غفوری و رامین رضاییان در دفاع راست نیست و صادق محرمی و مجتبی نجاریان گزینه‌های مورد اعتماد اسکوچیچ در دفاع راست هستند.

 

هافبک‌ها:

احسان حاج‌صفی، سعید عزت اللهی، علی قلی‌زاده، اکبر ایمانی، وحید امیری، احمد نوراللهی، امید نورافکن و سیامک نعمتی

حضور اکبر ایمانی در فهرست تیم ملی از نکات جالب این فهرست است. علی کریمی دعوت نشده است و اثری از دو کاپیتان تراکتور یعنی دژاگه و شجاعی هم نیست.


مهاجمان:

کریم انصاری‌فرد، مهدی قایدی، کاوه رضایی و ساسان انصاری.

در این فهرست جای خالی نفرات زیادی از جمله لژیونرها دیده می‌شود و حضور ساسان انصاری در این لیست هم مثل فهرست قبلی در نوع خودش جالب توجه است و سرمربی تیم ملی اعتقاد خاصی به بازی او دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز