خبرگزاری کار ایران

ربیعی: اشتباه نگذاشت باز ی برگردد/ تلاش می کنیم در لیگ بمانیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۲۶۸

سرمربی مس رفسنجان می گوید: بعد از دریافت گل بازی را اداره کردیم ولی یک اشتباه ساده در ضد حمله گل دوم را خوردیم. شاید اگر آن اتفاق رخ نمی‌داد بازی بر می‌گشت.

به گزارش ایلنا، مس رفسنجان در اولین بازی لیگ بیستم برابر استقلال قرار گرفت  و دو بر صفر شکست خورد. محمد ربیعی سرمربی مس در نشست خبری بعد بازی گفت: جا دارد به تیم استقلال و هوادارانش تبریک بگویم. در نیمه اول سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. ما در ابتدای نیمه دوم بازی بهتریا را ارائه کردیم و روی یک غفلت گل اول را خوردیم.

او ادامه داد: بعد از دریافت گل بازی را اداره کردیم ولی یک اشتباه ساده در ضد حمله گل دوم را خوردیم. شاید اگر آن اتفاق رخ نمی‌داد بازی بر می‌گشت. هدف ما این بود که در نیمه اول بازی را بدون گل تمام کنیم و در نیمه دوم بازی را اداره کنیم.

ربیعی افزود: تیم ما نیازمند هماهنگی بیشتری است. البته انتظار من از تیممان بیشتر بود چون در بازی های دوستانه بهتر کار می کردیم. ما چند اشتباه ساده داشتیم و این اجازه داد استقلال به دفاع ما فشار بیاورد. به بازیکنان تیمم خسته نباشید می گویم و امیدوارم کارمان را خوب انجام دهیم.

سرمربی مس در خصوص احتمال آسانسوری بودن تیمش و بازگشت به لیگ یک گفت: تمام تلاش من و همکارانم این است که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و هدف بعدی من هم این است که در جایگاه خوب جدول قرار بگیریم. ما شبانه روز وقت می‌گذاریم تا زحمات سال گذشته ما هدر نرود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بعد از پایان صحبت‌هایش با گزارشگر تلویزیون در نشست خبری شرکت کرد و در خصوص این دیدار اظهار داشت:به تیم استقلال، کادر فنی و مجموعه این باشگاه تبریک می‌گویم. در نیمه اول می‌خواستیم بازی را صفر-صفر تمام کنیم اما از تیم در این نیمه راضی نیستم. شاید اگر از یکی دو موقعیت 10 دقیقه ابتدایی استفاده می‌کردیم شرایط تغییر می‌کرد.

وی افزود: بازی اول تیم بود و نیاز به هماهنگی بیشتری داریم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و مطمئن هستم در ادامه مسیر نوسانات کمتری داریم. می‌دانیم استقلال تیم بزرگی است ولی مطمئنا در ادامه راه مجموعه ما موفق‌تر خواهد بود. بازی امروز نکات خوبی برای تیم ما داشت و حتی در برخی صحنه‌ها استقلال را تحت فشار قرار دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز