خبرگزاری کار ایران

ربیعی: نمی‌گذاریم زحمات سال گذشته هدر برود

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۲۵۳

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تمام تلاش من و همکارانم این است که تیم را در لیگ حفظ کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی استقلال و مس اظهار داشت: جا دارد به تیم استقلال و هوادارانش تبریک بگویم. در نیمه اول سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. ما در ابتدای نیمه دوم بازی بهتریا را ارائه کردیم و روی یک غفلت گل اول را خوردیم.

وی افزود: بعد از دریافت گل بازی را اداره کردیم ولی یک اشتباه ساده در ضد حمله گل دوم را خوردیم. شاید اگر آن اتفاق رخ نمی‌داد بازی بر می‌گشت. هدف ما این بود که در نیمه اول بازی را بدون گل تمام کنیم و در نیمه دوم بازی را اداره کنیم.

ربیعی تاکید کرد: تیم ما نیازمند هماهنگی بیشتری است. البته انتظار من از تیممان بیشتر بود چون در بازی های دوستانه بهتر کار می کردیم. ما چند اشتباه ساده داشتیم و این اجازه داد استقلال به دفاع ما فشار بیاورد. به بازیکنان تیمم خسته نباشید می گویم و امیدوارم کارمان را خوب انجام دهیم.

سرمربی مس در خصوص اینکه آیا ممکن است تیمش با تفکر افتادن به لیگ یک در مسابقات حاضر شود گفت: تمام تلاش من و همکارانم این است که تیم را در لیگ یک حفظ کنیم و هدف بعدی من هم این است که در جایگاه خوب جدول قرار بگیریم. ما شبانه روز وقت می‌گذاریم تا زحمات سال گذشته ما هدر نرود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز