خبرگزاری کار ایران

گزارش: آمار تقابل استقلال با کرمانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۰۶۲

استقلال تهران امروز با مس رفسنجان یکی از نمایندگان استان کرمان در هفته نخست لیگ برتر رو به رو می‌شود.

به گزارش ایلنا، امروز از هفته اول مسابقات لیگ برتر استقلال به مصاف مس رفسنجان می‌رود. مس در فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول با هدایت محمد ربیعی از 34 مسابقه رسمی به 67 امتیاز دست پیدا کرده تا به عنوان قهرمان مجوز حضور در فصل جدید لیگ را به دست بیاورد.

تیم مس رفسنجان تا به امروز در هیچ بازی لیگ برتری مقابل استقلال قرار نگرفته است و بدین ترتیب این اولین رویارویی آبی‌ها با یکی از نمایندگان استان کرمان در تاریخ لیگ برتر خواهد بود. استقلال و مس رفسنجان تا به امروز فقط یکبار و آن هم در جام حذفی با هم دیدار کرده بودند.

استقلال و مس رفسنجان تا بحال تنها در یک بازی مقابل هم قرار گرفته‌اند. استقلال در سال 88 با هدایت امیرقلعه نویی در بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف مس رفته بود و ضربات پنالتی مشخص کرد تیم تهرانی باید از مسابقات خداحافظی کند. در آن بازی که علی علیزاده و میلاد نوری برای ما گلزنی کرده بودند تقابل دو تیم تا پایان وقت‌های اضافه با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود. در ضربات پنالتی استقلال نتوانست برابر مس به نتیجه دلخواه برسد و با قبول شکست با مسابقات وداع کرد. 

پیش از این استقلال با دو نماینده دیگر از این استان رو به رو شده بود. تیم مس کرمان که این فصل هم در لیگ دسته اول حضور دارد، سال‌های گذشته، پیش از اینکه گل گهر از سیرجان بخواهد لیگ برتری شود، به عنوان یکی از حریفان قدرتمند استقلال در لیگ شناخته می‌شد.

در تمامی مسابقات مس 18 بازی رسمی مقابل استقلال داشته که حاصل آن 7 پیروزی، 7 تساوی و 4 شکست بوده است. طی این مسابقات 17 گل به ثمر رسانده و 13 گل هم دریافت کرده که حاصل آن کسب 28 امتیاز در کل بوده است.

دیگر نماینده کرمان که مقابل استقلال تجربه بازی داشته گل گهر است که دو فصل پیش از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد. در سه رویارویی با تیمی که اکنون هدایتش در دستان امیرقلعه نویی است تیم استقلال دو برد و یک شکست داشته است. 4 گل زده و سه گل خورده با کسب 6 امتیاز حاصل رویارویی آبی پوشان با یکی دیگر از تیم‌های آبی پوش لیگ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز