خبرگزاری کار ایران

منصوریان: بازیکنان تا مُچ در آب بودند/امیدوارم 2 پنالتی طلبکار نباشیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۷۱۵

سرمربی تراکتور گفت: امیدوارم کارشناسان داوری نگویند تراکتور دو پنالتی طلبکار شد. در این شرایط اگر پنالتی‌ها اعلام می‌شد، راحت‌تر به گل می‌رسیدیم.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، علیرضا منصوریان پس از تساوی بدون گل تراکتور - نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: ما با حریفی روبه‌رو بودیم که دفاعی بازی می‌کرد. در طول هفته هم راهکارهای مختلفی را تمرین کردیم. بابت نوع بازی ایرادی از تیم حریف نمی‌گیریم. 

وی افزود: از بچه‌هایم از لحاظ تاکتیکی راضی هستم، اما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. ما فکر می‌کردیم باران فقط در طول بازی خواهد بارید، اما از ظهر امروز باران در تبریز می‌بارید و زمین کاملا خیس بود.

سرمربی تیم تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند و فقط از شانس‌های‌مان خوب استفاده نکردیم اما به بچه‌هایم خسته نباشید می‌گویم، مخصوصاً به اشکان دژاگه که امروز عکلکرد بسیار خوبی داشت. من اصرار داشتم که در نبود مسعود، اشکان دژاگه در زمین باشد که او تا آخر دوام آورد.

منصوریان با اشاره به صحنه‌ای که دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان خودش را روی زمین انداخته بود، خاطرنشان کرد: در آن صحنه دیدم که مجتبی حسینی به بازیکنش گفت که بلند شود و به بازی ادامه دهد، اما نیمه دوم وقت اضافه بیشتری می‌طلبید. در هر نیمه یک بار بچه‌ها به من گفتند روی آنها خطای پنالتی رخ داده که این موضوع را به کارشناسان محول می‌کنیم. به جز این دو صحنه، داوری فوق‌العاده بود و داور مسابقه به خوبی به بازی‌ها ادامه می‌داد. فیلم صحنه‌های مشکوک را ندیدم تا ببینم پنالتی بوده است یا خیر.

وی درباره بازیکنان جدید تراکتور بیان کرد: بازیکنی چون سعید واسعی بسیار خوب است. او از تیمی بی‌تماشاگر چون پیکان می‌آید، اما تراکتور حداقل پنج میلیون نفر در فضای مجازی و حدود 20، 30 میلیون نفر در فضای حقیقی هوادار دارد. خیلی طول می‌کشد که به شرایط سایر بازیکنان تراکتور عادت کند و من از بچه‌ها راضی هستم. شرایط بازی نشان می‌داد فقط به یک گل نیاز داشتیم، چه در دقیقه یک یا 96 و اگر این اتفاق رخ می‌داد، برنده می‌شدیم. بازیکنان ما فوق‌العاده خوب و زحمتکش هستند.

سرمربی تراکتور در مورد سبک بازی تیمش اظهار داشت: سیستم غالب ما 2-5-3 است و تلاش می‌کنیم با سه مدافع وسط و دو مهاجم بازی کنیم. از قرارگیری بازیکنان در سیستم تاکتیکی تیم راضی هستم و این اجازه می‌دهد کاملاً مالکانه بازی کنیم. زمان می‌برد تا بازیکنان به این سیستم عادت کنند و آنها در 20، 30 روز گذشته خیلی زحمت کشیدند.

منصوریان راجع به وقفه لیگ برتر فوتبال گفت:‌ شنیدم لیگ برتر دو هفته برای بازی‌های ملی تعطیل می‌شود که ما زمان داریم. تاکتیک یک سرمربی مانند نوشتن یک خط است و نوشتن خط اول با صدوپنجاهم با هم متفاوت است. من همیشه زحمت کشیدن را یاد گرفتم و توکلم به خداست. باید خیلی زحمت بکشم.

وی درباره ضعف تراکتور در استفاده از حملات خود تصریح کرد: وقتی با تیمی بازی می‌کنیم که پنج مدافع داشت و چهار بازیکن هم جلوی آنها بودند، شرایط همین گونه است. خلق موقعیت ما خیلی خوب بود و می‌توان گفت بخشی از آن موقعیت‌سوزی بود. این مشکل را در طول فصل نخواهیم داشت و حمزاویی مهاجم بین‌المللی ماست. او و واسعی میان سه مدافع بودند و باز کردن این خط دفاع خیلی سخت بود. آنها از دو سمت تلاش زیادی کردند. زمین کاملاً خیس بود و بازیکنان تا مُچ در آب بودند که این موضوع روی ضربات آخر ما مؤثر بود.

سرمربی تراکتور در واکنش به اینکه یکی از خبرنگاران، نفت مسجدسلیمان را ضعیف دانسته بود، خاطرنشان کرد: باید با احترام به نفت نگاه کنیم و نفت را ضعیف ندانیم. تمام تیم‌ها جلوی ما قطعاً تلاش می‌کنند عقب بازی کنند و کمتر جرأت بالا بازی کردن را دارند، مگر چهار یا پنج تیم چون فولاد، سپاهان، استقلال و پرسپولیس که به شیوه طبیعی خود بازی می‌کنند. سایر تیم‌ها مقابل ما عقب بازی می‌کنند، اما این دلیل نمی‌شود که حریف را ضعیف در نظر بگیریم.

منصوریان با تمجید از سرمربی نفت مسجدسلیمان بیان کرد: حسینی مربی کاربلد و زحمتکشی است و بازی کردن دژاگه، حاج‌صفی، واسعی و حمزاویی کنار یکدیگر، دفاع حریف را به عقب بازی کردن مجاب می‌کند. در این شرایط شانسی به حریف ندادیم و موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم که نسبت به دفاع حریف کافی بود. فقط کافی بود یکی از این فرصت‌ها گل شوند. امیدوارم کارشناسان داوری نگویند تراکتور دو پنالتی طلبکار شد. در این شرایط اگر پنالتی‌ها اعلام می‌شد، راحت‌تر به گل می‌رسیدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز