خبرگزاری کار ایران

صادقی: حامد لک مانع پیروزی ما جلوی پرسپولیس شد/ بازی در ورزشگاه خانگی حق تیم ما بود

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۶۹۲

سرمربی سایپا عقیده دارد تیمش برابر پرسپولیس حتی می‌توانست پیروز میدان باشد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال سایپا مقابل پرسپولیس گفت: فصل گذشته آخرین بازی ما با پرسپولیس بود که 3 بر صفر باختیم. کاری که من و کادرم باید انجام دهیم، تغییر ذهنیت بازیکنان است. بازیکنان جوان زیادی را در فصل گذشته بازی دادیم و این فصل چند بازیکن با تجربه را به تیم اضافه کردیم تا تجربه تیم بالاتر برود.

وی افزود: در اولین قدم هم مقابل تیمی بازی کردیم که 4 فصل قهرمان لیگ برتر شده بود و به نظرم نتیجه خوبی رقم خورد. نمایش خوبی داشتیم و توانستیم برنامه‌های خود را پیاده کنیم. هرچند باید در ادامه مسابقات هم بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص جذب محسن مسلمان و اینکه آیا جذب این بازیکن با سیاست جوانگرایی این تیم تضاد ندارد، گفت: مسلمان بازیکنی نیست که سن بالایی داشته باشد و 29 ساله است. ایرادی که فصل گذشته به تیم ما وارد بود، تیم بسیار جوانی داشتیم و شیب جوانگرایی ما خیلی تند بود. به همین دلیل این فصل سعی کردیم بازیکنان با تجربه را هم به تیم‌مان اضافه کنیم.

صادقی گفت: مقابل فینالیست آسیا بازی کردیم و در برنامه‌هایی که داشتیم و ضد حملات خوب کار کردیم. با اضافه شدن بازیکنان با تجربه سعی کردیم کیفیت‌مان را بالا ببریم و از چند بازیکن جوان تیم هم انتظار داریم عملکرد بهتری داشته باشند. می‌توانیم در ادامه بهتر از هفته اول بازی کنیم و باید رفته رفته بهتر شویم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره عملکرد حسین اکبرمنادی اظهار داشت: حامد لک هم در دقیقه 90 مسابقه یک عملکرد خوب داشت و اگر این عملکرد نبود، می‌توانستیم یک بر صفر برنده شویم.

سرمربی سایپا در خصوص اخراج کمال کامیابی‌نیا اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتراض‌ها کمی زیاد بود، من می‌ترسیدم که بازی تحت این فشار قرار بگیرد، اما داور مسابقه خیلی خوب توانست بازی را کنترل کند.

صادقی در خصوص کیفیت زمین استادیوم پاس قوامین گفت: حق طبیعی ماست که در زمین خودمان بازی کنیم. این کیفیت زمین چیزی از استادیوم آزادی کم ندارد و دو تیم از بازی با کیفیتی را ارائه کردند. مدیریت باشگاه ما اصرار داشت بازی همینجا باشد و به نظرم باید بتوانیم از حق میزبانی‌مان استفاده کنیم و این حق طبیعی ماست. از مسئولان استادیوم پاس قوامین هم تشکر می‌کنیم که زمین، رختکن‌ها و همه چیز را به خوبی آماده کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز