خبرگزاری کار ایران

مربی گل گهر:

خوشحالیم لیگ شروع شده است/ در سپاهان خاطرات خوب و بد زیادی داشتیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۶۸۴

سعید الهویی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با سپاهان حاضر شد.

به گزارش ایلنا، سعید الهویی پیش از اولین بازی گل‌گهر در لیگ برتر مقابل سپاهان اظهار کرد: خوشحالیم که لیگ برتر دوباره شروع می‌شود. باتوجه به تمام مشکلاتی که بوده امیدوارم که هفته اول خوب برگزار شود. طبیعی است که طولانی شدن مدت پیش فصل برای تیم ما که زود شروع کردیم چالش بود اما با برنامه‌های سرمربی تیم‌مان سعی کردیم که تیم با شرایط مناسبی وارد مسابقات شود.

او ادامه داد: بازی با سپاهان مثل دیگر بازی‌های نیم فصل اول‌مان خواهد بود. دو فصل در سپاهان خاطرات خوب و بد زیادی داشتیم ولی سعی می‌کنیم خاطرات خوشی را از حضورمان در این شهر به ذهن بسپاریم. امیدواریم عملکرد دو تیم و تلاشی که بچه‌های ما در بازی های فردا خواهند کرد، برای ما سه امتیاز را بیاورد. خودمان را درگیر بازی با اسامی تیم‌ها نمی‌کنیم چرا که این بازی مثل دیگر بازی‌های لیگ است و سعی می‌کنیم عملکرد خوبی مقابل سپاهان داشته باشیم.

مربی تیم گل گهر سیرجان در خصوص غایبان تیمش هم گفت: دو بازیکن ما در انتهای دوره مصدومیت‌شان هستند و زیر نظر مربی بدنساز تیم کار می‌کنند و به زودی به تمرینات ملحق خواهند شد. یوسف وکیا و علیرضا آرتا مصدومان ما هستند.

او درباره وضعیت آماده سازی گل گهر، عنوان کرد: طبق برنامه ریزی قلعه نویی، تمرینات‌مان را بر اساس شش هفته ابتدایی فصل طراحی کردیم ولی این تغییرات باعث شد تیم‌مان دست خوش تغییر شود. از لحاظ بدنی تا حدود بسیار زیادی به اهداف‌مان رسیدیم و از لحاظ تاکتیکی، باتوجه به اضافه شدن چند بازیکن، زمان بیشتری نیاز داریم تا تیم به آن شکلی که سرمربی تیم می‌خواستند برسیم اما شرایط آمادگی تیم مناسب است. امیدواریم که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز