خبرگزاری کار ایران

به مصاف حریفی می‌رویم که برخلاف ما ثبات داشته است؛

رضایی: ذوب آهن را در شرایط سختی تحویل گرفتم ولی می‌خواهیم تیم را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم/ هنوز در یک پست نیاز به جذب بازیکن داریم

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۱۸۱

سرمربی ذوب آهن عقیده دارد تیمش برای تکمیل شدن هنوز در یک پست نیاز به جذب بازیکن دارد.

رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: شرایط تیم به نسبت خوب است و تمرینات را با نظم و برنامه جلو بردیم و بازیکنان رفته رفته در حال هماهنگ‌تر شدن هستند و خودمان را برای دیدار مقابل فولاد آماده کردیم و امیدوارم اتفاقات فوتبالی هم طوری رقم بخورد که بتوانیم دست پر از این بازی خارج شویم.

وی در مورد تقابلش با جواد نکونام که به عنوان تقابل مکتب فوتبال ایتالیا و اسپانیا یاد می‌شود هم گفت: این هم تعبیری است که می‌شود آن را در نظر گرفت. فولاد تیم خوبی است و یکی از محاسنی که نسبت به ما دارد این است که شاکله اصلی تیم حفظ شده و نفرات این تیم اکثراً چند سال کنار هم بازی کردند و هارمونی و هماهنگی تیمی را از قبل داشتند ولی ما امید زیادی به این بازی و 3 امتیاز آن داریم.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه مسئولیت این تیم را در شرایط سخت و دشواری قبول کرده عنوان کرد: بله شرایط تیم واقعاً سخت است. شما نگاه کنید ذوب آهن فصل گذشته تا هفته پایانی لیگ برتر شرایط خوبی نداشت و برای فرار از سقوط تلاش می‌کرد و از همان مجموعه یک تیم کامل از نفرات جدا شدند انگار یک تیم جدید از نو تشکیل دادیم که همانطور که گفتم برای هماهنگی نیاز به زمان دارند ولی نا امید نیستیم و تلاش می‌کنیم تا ذوب آهن را که یکی از تیم‌های خوب ایران و آسیا بوده و هست را به جایگاه اصلی و واقعی برگردانیم.

رضایی در مورد ورود مربیان جوان به لیگ برتر و پایین آمدن میانگین سنی مربیان هم گفت: این اتفاقی است که طبیعتاً باید دیر یا زود رخ می‌داد و در جهان هم چنین موجی را شاهد هستیم. به نظرم تزریق نیروهای جوان به مربیگری و ورود اندیشه‌های تازه می‌تواند به پویایی فوتبال ما کمک کند و با احترام به پیشکسوتان و با تجربه‌های مربیگری باید بگویم نیاز بود به نفرات جدید هم فضا و میدان داده شود.

وی در مورد وضعیت نقل و انتقالات تیمش هم توضیح داد: ما در اکثر پست‌ها توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم ولی در خط هافبک میانی کمبود بازیکن داریم و مدتی است باشگاه در تلاش است تا نیاز ما را در این پست برطرف کند. با توجه به اینکه وقت تنگ است و نیاز داریم هرچه زودتر نیازمان را در این پست برطرف کنیم لازم است به دنبال گزینه‌ یا گزینه‌های مد نظر برویم تا هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود.

سرمربی ذوب آهن در پایان گفت: از هواداران بابت حمایتشان ممنونم و امیدوارم یک فصل خوب با ذوب آهن داشته باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز