خبرگزاری کار ایران

صادقی فر: ۳۸ مجموعه ورزشی تأسیس می‌کنیم

مجمع عمومی فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۱۰۸

مجمع عمومی عادی سالیانه (سال ۹۸) فدراسیون ورزش کارگری عصر امروز به میزبانی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی عادی سالیانه (سال ۹۸) فدراسیون ورزش کارگری امروز با هدف تصمیم گیری درباره موارد مورد نظر و همچنین ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته از طریق فضای مجازی با  مشارکت روسا و سرپرستان هیات‌ها و انجمن های ورزشی کارگران کشور و کلیه اعضای مجمع برگزار شد. همچنین صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، فرزاد حیدری مدیر کل امور ورزشی وزارت کار، علیرضا خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و مستجاب الدعوه دییر مجامع فدراسیون‌های ورزشی هم در این مجمع حضور داشتند.

* در ابتدای این جلسه جواد رمضی، رئیس فدراسیون از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده طی یکسال گذشته صحبت کرد و در حضور عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و جوانان و دکتر صادقی فر، معاونت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کیکاوس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک توضیحات مربوط به فعالیت کلی فدراسیون را ارائه‌ کرد.

مجمع عمومی فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد

* امیدوار حسابرس فدراسیون کارگری گزارش فعالیت‌های اقتصادی و همینطور امور مالیاتی فدراسیون را تشریح کرد. پس از پرسش و پاسخ در این باره امیدوار اعلام کرد که فدراسیون نماینده‌ای برای مبارزه و جلوگیری از پولشویی معرفی کرده است که یکی از دستاوردهای مهم فدراسیون در ماه های گذشته بوده است. سپس احمدی از اعضای مجمع درباره حسابرسی فدراسیون نظرخواهی شد که از بین ۳۸ شرکت کننده به صورت حضوری و مجازی ۲۷ رای مثبت اعلام شد.

* خزانه‌دار فدراسیون درباره گزارش مالی فدراسیون در سال ۹۸ توضیح داد. سپس حامدی بازرس فدراسیون گزارشش را ارائه کرد و مورد بحث قرار گرفت که در نهایت با ۴۲ رای مثبت مصوب شد. در ادامه این جلسه گزارش ریاست فدراسیون درباره عملکرد سال ۹۸ هم ۴۳ مثبت گرفت تا تایید شود.

مجمع عمومی فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد

* پس از آن تقویم فعالیت فدراسیون آماتوری با ۴۸ رای مثبت تایید شد. دستور هشتم مجمع عمومی فدراسیون درباره حق عضویت سالیانه و سامانه عضویت فدراسیون بود که رقم ۵۰ هزار تومان اعلام شد اما تصویب نشد. ۳۸ رای مثبت و ۱۴ مخالف که به حد نصاب نرسید و تصویب نشد.

صادقی فر در پایان این جلسه گفت: از تمام عزیزانی که در این جلسه حضور داشتند تشکر می‌کنم و فقط می‌خواهم از عزیزانی که این اتفاق بزرگ را برای فدراسیون رقم زده‌اند تشکر کنم. به نظرم فدراسیون کارگری جایگاه بسیار درخشانی در بین فدراسیون‌های زیر نظر وزارت ورزش و جوانان کسب کرده است. امیدوارم سایر وزارتخانه‌ها هم اینگونه باشند تا ورزش همگانی را رشد بدهند. از این منظر جا دارد تشکر، سپاس و قدردانی همه همکارانم را از جناب آقای شریعتمداری داشته باشم. اگر خدا بخواهد تا پایان دولت فعلی ۳۸ مجموعه ورزشی را تأسیس می‌کنیم. جناب شریعتمداری همیشه پشتوانه ما بودند و چه در بخش قهرمانی و چه در بخش همگانی بسیار پشتوانه خوبی بودند و جمع اخیر ایشان به ورزش خانوادگی اشاره کردند که بسیار قابل توجه است. امیدوارم ساختمان فدراسیون ورزی کارگری آغاز شود و این اتفاق بزرگ به امید خدا رقم خواهد خورد.

مجمع عمومی فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد

احمدی هم در پایان گفت: تقارن تشکیل مجمع فدراسیون ورزش کارگری با ایام ولادت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که شاهد توفیقات بیشتر در عرصه کارگری باشیم. از تمام روسای انجمن‌ها و هیات استانی تشکر می‌کنیم چرا که آنها خط مقدم ورزش کارگری هستند و بار اصلی روی دوش آنهاست. از عزیزان فدراسیون و همینطور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم تشکر و قدردانی دارم. از جناب آقای شریعتمداری هم بسیار تشکر داشته باشیم که هر آنچه درباره توسعه و پیشرفت ورزش کارگری شاهد بودیم همراه با تلاش‌های ایشان بود. نظر مثبت و موثر ایشان به قدری بوده که باید سپاسگزار این نگاه ویژه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز