خبرگزاری کار ایران

بهنام محمودی: احتمال انتخاب ولادمیر آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بالا است

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۸۵۸

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال می گوید: دو مربی بزرگ دنیا گزینه های نهایی فدراسیون برای هدایت تیم ملی والیبال هستند که احتمال انتخاب ولادمیر آلکنو بالاست.

بهنام محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با بیان اینکه دو گزینه نهایی فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی والیبال مشخص شده است، بیان کرد: کاستلانی و آلکنو دو گزینه فدراسیون هستند و اختیار مذاکره با فدراسیون والیبال است، فدراسیون مسائل مالی را بررسی خواهد کرد و هرکدام به منفعت مالی  باشد با آن قرارداد امضا می کند.

وی تصریح کرد: در آن مقطعی که با آغاز المپیک ۵ ماه وقت داریم این دو مربی برنامه‌های خوبی را ارائه دادند، ما المپیک را نمی خواهیم از دست دهیم و این مربیان تجارب خوبی دارند، بعد از المپیک باید از مربی های ایرانی استفاده کنیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال ادامه داد: در حال حاضر نسل خوبی را در والیبال کشور داریم و ۶۰ درصد ستاره های حال حاضر تیم ملی اخرین دوره المپیک انها است و باید در دور بعد جای خود را به نسل جوان بدهند.

بهنام محمودی با عنوان اینکه دو الی سه مربی ایرانی در کادر سرمربی خارجی تیم ملی والیبال قرار خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: هر کدام از این دو مربی که انتخاب شوند به همراه خود یک کمک مربی خارجی به ایران می آورند و از نفرات ایرانی بیشتری در کادر تیم ملی استفاده خواهد شد؛احتمال انتخاب ولادمیر آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بالا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز