خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی و بنیادی فر دوباره به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۷۸۵

سرمربی گل گهر با داوری روبرو خواهد شد که چندی پیش با او درگیری لفظی پیدا کرده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم گل گهر که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات و پس از جدایی از سپاهان به این تیم پیوست روز جمعه به مصاف تیم قبلی خود یعنی سپاهان خواهد رفت و این موضوع تنها نکته و تقابل جالب این بازی نیست و انتخاب موعود بنیادی فر از سوی کمیته داوران برای قضاوت این مسابقه از نکات جالب دیگر این نبرد است.

آخرین حضور قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان مربوط به دیدار مقابل استقلال در جام حذفی بود که بازی را واگذار کرده و پس از آن از سمت خود استعفا داد و نیمکت طلایی پوشان را ترک کرد. قلعه‌نویی در جریان مسابقه به دلیل اعتراض به داور مسابقه که موعود بنیادی فر بود از کنار زمین اخراج شده و به سکوها رفت و پس از آن ویدیویی منتشر شد که در آن اعتراض شدیدی به قضاوت بنیادی فر داشت.

بیشترین اعتراض‌ها به تصمیم جنجالی بنیادی فر برای اعلام پنالتی به سود استقلال بود که طی برخورد شایان مصلح با مهدی قائدی گرفته شد و بازبینی تصاویر مربوط به آن صحنه نشان می‌داد تصمیم بنیادی فر اشتباه بوده و این اشتباح فاحش در نتیجه بازی سرنوشت ساز تاثیر مستقیم داشته است.

حالا قلعه نویی پس از آخرین بازی رسمی خودش تا به امروز، بازگشتش به مربیگری را هم با قضاوت بنیادی فر تجربه خواهد کرد و باید دید این بار هم کار طرفین به مجادله کشیده می‌شود یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز