خبرگزاری کار ایران

سوال مهم هواداران استقلال

بختیار یا مسلمان؛ کدام یک آبی پوش شوند؟

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۷۰۴

در آستانه دو روز مانده تا شروع مسابقات لیگ برتر استقلال هنوز به فعالیت در بازار نقل و انتقالات علاقه‌مند است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جدایی علی کریمی از استقلال این تیم را با یک چالش رو به رو کرد. بازیکن موثری فصل گذشته آبی‌ها در حالی این هفته در نهایت تیم القطر را به عنوان مقصد جدیدش انتخاب کرد که نزدیک به دو ماه پیشنهادات مختلف را بررسی می‌کرد و وضعیت مشخصی برای حضور در استقلال نداشت. استقلال با وجود اینکه می‌توانست تا سعید واسعی را به عنوان جانشین کریمی جذب کند اما در نهایت با مهدی مهدی پور به عنوان جانشین کریمی به توافق دست پیدا کرد.

حضور مهدی پور در استقلال نیاز به زمان دارد تا نشان بدهد می‌تواند مهره مثمرثمری برای تیم محمود فکری باشد یا خیر. برای جانشینی علی کریمی در ترکیب آبی‌ها آنها همینطور آرش رضاوند را هم در اختیار دارند که او فصل گذشته نشان داد می‌تواند بازیکن موفقی در این ترکیب باشد و حتی علی کریمی هم گفته بود او می‌تواند جای خالی‌اش را به خوبی پُر کند.

در حالیکه استقلال رضاوند و مهدی پور را در اختیار دارد و همینطور فرشید اسماعیلی با انگیزه را هم در اختیار دارد اما شایعاتی وجود دارد که یک بازیکن در پست کریمی قرار است که به استقلال ملحق شود. در همین بین دو نام از بین گزینه‌هایی که مطرح شده‌اند بیشتر مورد توجه قرار گرفته است: محسن مسلمان و بختیار رحمانی.

در مورد مسلمان او پیش‌تر با استقلال قرارداد داخلی بسته بود و قرار بود آبی پوش شود اما پیشنهاد پرسپولیس او را هوایی کرد و سرخپوش شد. مسلمان که اخیرا از سپاهان جدا شده سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود اما جذب او از نظر فنی در مقطع فعلی غیرمنطقی است. او در فصل گذشته یا مصدوم بود یا در صورت آماده بودن با نظر امیرقلعه نویی در ترکیب حضور نداشت. مسلمان اگرچه در پرسپولیس یک بازیکن کارآمد بود اما حواشی که او و حضورش در تیم ایجاد می‌کرد هرگز به او اجازه نداد که یک بازیکن تمام عیار باشد.

آنچه اخیرا از محمود فکری در استقلال دیده‌ایم او به هیچ عنوان بی خیال بی انضباطی و ایجاد حواشی نیست و برعکس به صورت تمام قد با هر عضوی که بخواهد برای تیمش دردسرساز باشد مقابله می‌کند؛ شاید مسلمان با نیمکت نشینی در سپاهان تغییر عقیده داده باشد اما آنچه از او در پرسپولیس دیده شد نمی‌تواند در استقلال موفق شود با این سوال که او چه پاسخی برای کری‌خوانی‌های سنگین علیه استقلال و طرفدارانش خواهد داشت؟

بازیکن دیگر بختیار رحمانی است که با انتخاب اشتباه امارات به لیگ ایران بازگشت و فصل پیش هم در صنعت نفت آبادان حضور داشت. رحمانی که با گلایه از نیمکت نشینی از استقلال تحت هدایت علیرضا منصوریان جدا شده بود فصل پیش هم به دلیل مسائلی که از طرف خودش مشکل دراگان اسکوچیچ عنوان شده بود اغلب نیمکت نشین بود و تنها ۷ بازی انجام داد. با این اوصاف چه تضمینی وجود دارد که رحمانی دوباره نخواهد در واکنش به نیمکت نشینی در استقلال درخواست جدایی بدهد؟

بررسی سرنوشت هر دو بازیکن تا به امروز نشان می‌دهد با وجود اینکه در پست آنها استقلال بازیکن دارد پس جذب‌شان با توجه به سن و آماری که در گذشته داشته‌اند کمی غیرمعقول است اگرچه هر کدام از آنها داستان منحصر به فرد خودشان را داشته‌اند. جذب یا عدم جذب این دو بازیکن قطعا به نظر کادرفنی مربوط است اما در مورد مسلمان به عنوان یک پرسپولیسی و در مورد رحمانی به عنوان یک بازیکن سن بالا هواداران نتوانسته‌اند به جمع بندی برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز