خبرگزاری کار ایران

غلامی: آقای نوبخت، لطفا داماش را برای هواداران حفظ کنید/ خریدار باید مطالبات دو تیم دیگر را هم بدهد

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۵۰۳

مهاجم باتجربه داماش گیلان درخواست می‌کند، مسوولان استانی به دنبال حل مشکل این تیم باشند و سهمیه‌ای که برای آن زحمت زیادی کشیدند، در استان حفظ شود.

به گزارش ایلنا، داماش گیلان دو فصل بعد از فینالیست شدن در جام حذفی، اکنون یکی از عجیب‌ترین وضعیت‌های تاریخ فوتبال را تجربه می‌کند؛ آنها که به مرحله پلی‌آف لیگ دسته دوم راه یافته بودند، در نهایت در دیداری عجیب مقابل نیروی زمینی و با اشتباهات داوری نتوانستند سهمیه صعود را به دست بیاورند اما در نهایت در همان فصلی که به فینال جام حذفی راه یافته بودند، با مساعدت فدراسیون توانستند امتیاز تیم دسته اولی کارون اروند خرمشهر را برای حضور در لیگ دسته اول به دست بیاورند. در نهایت اما علیرغم دستیابی به سهمیه بقا در فصل گذشته و حضور در رده دوازدهم جدول علیرغم تمامی مشکلات مالی و مدیریتی، این فصل را با شرایط عجیبی دنبال خواهند کرد. عدم پرداخت مطالبات کارون اروند برای قطعی کردن خرید امتیاز باعث شده تا تیم خرمشهری خواهان بازگشت امتیاز آنها باشد. تلاش‌های استانی مسوولان نیز تاکنون نتیجه نداده تا در صورت بازگشت امتیاز به تیم کارون اروند، آنها با توجه به اینکه امتیاز دسته دومی را نیز در اختیار ندارند، سقوط به زیر گروه را در انتظار خود ببینند. با این حال اکنون در فاصله کوتاه باقیمانده تا شروع فصل، محمد غلامی، مهاجم باتجربه این تیم امیدوار است مشکلات تیم محبوب گیلانی برطرف شود.

غلامی در این خصوص می‌گوید: فصل گذشته را با مشکلات زیادی به پایان رساندیم. پشتوانه اصلی ما هواداران بودند. هر چند در مقطع پایانی فصل به دلیل شیوع کرونا هواداران را در کنار خودمان نداشتیم اما با حس مثبتی که از آنها می‌گرفتیم فارغ از تمام مشکلات توانستیم در لیگ بمانیم. 

وی ادامه داد: مشکلات اما ادامه پیدا کرد تا اکنون هواداران این تیم در سکته خبری بزرگی به سر ببرند. هیچکس از آینده تیم باخبر نیست و هیچ امیدی هم وجود ندارد. این بازیکنان با تمام مشکلاتی که وجود داشت توانستند در لیگ بمانند و این مساله خیلی سخت است که اکنون هیچکس پاسخگوی این بازیکنان و خصوصا هواداران نیست. تلاش‌هایی در سطح استان برای پایان دادن به این مشکلات شنیده می‌شود اما گفته می‌شود اکنون تیم خرمشهر راضی به صدور قطعی سهمیه اش نیست. بازیکنان داماش فصل گذشته کمترین دریافتی را در تاریخ فوتبال ایران و حتی می‌توانم ادعا کنم در سطح جهان داشتند و با 5 درصد کار را پایان دادند.

مهاجم سابق سپاهان و استیل آذین که فصل گذشته نقش زیادی در بقای تیم با توجه به گل‌هایش داشت در ادامه گفت: آقای نوبخت قول‌هایی به هواداران نگران و بازیکنان تیم داماش داده‌اند که سهمیه حفظ شود. با این حال الان دو روز است که تمرینات تعطیل شده و این در حالیست که قرار است دو هفته دیگر مسابقات شروع شود. داماش یک قلب تپنده برای هوادارانش است. نابودی این تیم، از بین رفتن یک تیم نیست و سطح بزرگی از جامعه استان گیلان را درگیر خواهد کرد. هر روز هواداران پیگیر وضعیت تیم هستند اما هیچ پاسخ روشنی در این زمینه دریافت نمی‌کنند. از آقای نوبخت و دیگر مسوولان استانی تقاضا داریم توان خود را برای بقای تیم در استان به کار بگیرند. 

غلامی درباره مخالفت باشگاه کارون اروند برای فروش سهمیه لیگ آزادگان به داماش گفت: این بازیکنان داماش بودند که با مشکلات بزرگی که داشتند سهمیه بقا را حفظ کردند. می‌توانم به جرات بگویم دریافتی آنها از هزینه‌ای که برای خودشان طی این مدت کردند هم کمتر بوده اما با عشق و تعصب خود توانستند این امتیاز را حفظ کنند. اگر تیم را بخواهند به خیبر یا قزوین و هر جای دیگری واگذار کنند، مهمترین موضوع این است که باید علاوه بر امتیاز خرید تیم، مطالبات بازیکنان داماش و کارون اروند نیز پرداخت شود و از سوی دیگر هم امتیاز خروج از استان هم وجود دارد. فکر نکنم برای تیم خریدار جدید این موضوع به صرفه باشد. در گیلان اکنون همه نگاه هواداران داماش به این تیم است و نباید عشق و احساس آنها را نادیده گرفت. نمی‌دانم واقعا چه باید بگویم و از چه کسی باید کمک بخواهیم ولی عاجزانه می‌گویم که از تمامی مسوولان و خصوصا آقای نوبخت درخواست داریم که این مشکل را حل کنند و بگذارند داماش به حیات خود و هوادارانش ادامه دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز