خبرگزاری کار ایران

از انصاریان تا منشا

نادری ششمین یاغی: سرنوشت سرخپوشانی که استقلال را انتخاب کردند

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۳۶۴

محمد نادری ششمین بازیکنی است که پس از برتن کردن پیراهن پرسپولیس و ترک این تیم مستقیما راهی استقلال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آخرین روز هفته گذشته فوتبال ایران با یکی از انتقالات فراموش نشدنی رو به رو شد. محمد نادری، مدافع فصل گذشته تیم پرسپولیس با کسب رضایت از تیم کورتریک بلژیک با عقد قراردادی رسمی به تیم استقلال تهران ملحق شد. نادری بدین ترتیب به پرسروصداترین انتقال پیش از شروع لیگ بیستم تبدیل شد و همچنین ششمین بازیکنی است که پس از ترک پرسپولیس مستقیما به جمع آبی پوشان تهرانی ملحق می‌شود؛ نادری در مسیری قدم گذاشته که پیش از تو پنج بازیکن آن را تجربه کرده بودند. سرنوشت آن بازیکنان چطور رقم خورد؟

علی انصاریان

تقریبا همزمان با انتقال علیرضا نیکبخت واحدی به پرسپولیس، علی انصاریان که دیگر جایی در جمع سرخپوشان نداشت، مسیر برعکس را طی کرد و راهی استقلال شد تا در لیگ ششم شاگرد صمد مرفاوی شود. انصاریان در 23 بازی چهار گل برای آبی‌ها به ثمر رساند ولی فقط یک سال در استقلال دوام آورد و سپس از این تیم جدا شد و به استیل آذین پیوست. او که در پرسپولیس سه برد، شش مساوی و سه باخت در دربی را تجربه کرده و یک گل هم در دربی برگزار شده در شهر تبریز از روی نقطه پنالتی به استقلال زده بود، در دربی رفت لیگ ششم با استقلال با نتیجه دو بر یک به تیم مصطفی دنیزلی باخت و بازی برگشت هم یک بر یک مساوی شد.

هوار ملامحمد

هوار ملا محمد هافبک چپ پای عراقی یکی از بازیکنان پرسپولیس در لیگ نهم بود و ۲ بار با لباس این تیم در دربی پایتخت به میدان رفت. او در ادامه به اربیل پیوست ولی برای این تیم بازی نکرد و در ابتدای لیگ دهم به استقلال پیوست تا به اولین بازیکن خارجی تبدیل شود که به طور مستقیم از یکی از ۲ تیم پر طرفدار پایتخت راهی تیم رقیب شده است. هوار در 17 بازی لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به میدان رفت و چهار گل به ثمر رساند.

محمد قاضی

حضور محمد قاضی در پرسپولیس لیگ دوازدهم با کریم انصاری‌فرد در این تیم همزمان شده بود و به همین خاطر به مهاجم اسبق ذوب آهن کمتر بازی می‌رسید. بنابراین او پایان لیگ تصمیم گرفت تا در دیگر تیم محبوب پایتخت به فوتبال خود ادامه دهد. او تا نیم فصل اول لیگ چهاردهم در استقلال بود و در 60 بازی 16 گل برای آبی‌ها به ثمر رساند.

محمدحسین کنعانی زادگان

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع حال حاضر پرسپولیس، پس از گذراندن خدمت سربازی در حال بازگشت به جمع سرخپوشان بود ولی پیشنهادی خوب از استقلال باعث شد تا او به این تیم بپیوندد. با این حال او در این تیم موفق نبود و پس از دوبازی رباط پاره کرد و در ادامه هم نامش از لیست استقلال خارج شد تا در زمان حضور در استقلال، هیچ گاه در دربی روبروی پرسپولیس قرار نگیرد. 

گادوین منشا

گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس که از لیگ هفدهم به این تیم پیوسته بود، پس از اینکه در لیست مازاد برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت، در پایان نیم فصل اول لیگ هجدهم از این تیم جدا شد و به استقلال پیوست تا پس از هوار دومین خارجی باشد که به طور مستقیم بین دو تیم ترانسفر می‌شود.  منشا در 14 بازی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به میدان رفت ولی تنها یک بار موفق به گلزنی شد تا انتقال او به جمع آبی پوشان بی اثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز