خبرگزاری کار ایران

صادقی: فکری حواشی را کامل می‌شناسد / کاش علی کریمی در تیم می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۳۴۸

پیشکسوت استقلال می گوید کادر فنی خوبی در راس کار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، امیرحسین صادقی پیشکسوت استقلال  معتقد است آبی ها در این فصل یکی از بهترین سال‌های خودش را سپری خواهد کرد زیرا که هم اسکلت تیم حفظ شده و کادر فنی خوبی در راس کار قرار گرفته است.

* شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال شرایط خوبی دارد. آنها در بازی‌های دوستانه‌شان نیز توانسته‌اند نتایج خوبی کسب کنند و با یک آمادگی بالا به مسابقات لیگ قدم خواهند گذاشت.

* محمد نادری و میلیچ هم به تمرینات اضافه شدند؟

اتفاق خوبی است. نادری فوتبالیست حرفه‌ای است و توانایی‌های بالایی در بازی در چند پست را دارد و این خیلی می‌تواند دست کادر فنی را باز کند. میلیچ هم فصل گذشته در این تیم حضور داشته و با فضای فوتبال استقلال کاملا آشناست و مطمئنا امسال شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد. اگر این دو در شرایط خوبی باشند خیلی به سود استقلال خواهد بود.

* اما علی کریمی از تیم جدا شد؟

ای کاش علی کریمی در تیم می‌ماند. اگر او می‌ماند فکر می‌کنم بهتری سال استقلال می‌شد زیرا تمام نفرات اصلی‌شان حفظ می‌شدند اما با این بازیکنانی که در استقلال هستند پیش‌بینی من این است که جای خالی کریمی احساس نخواهد شد.

* استقلال در اولین گام به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت؟

برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید فرقی کند که در اولین گام به مصاف چه تیمی خواهد رفت. برای قهرمان شدن باید همه بازیها را جدی گرفت زیرا تیمی می‌تواند به موفقیت برسد که از همان ابتدا امتیازات را جمع‌آوری کند. امیدوارم امسال فصل خوبی برای استقلال باشد.

* فکر می‌کنید فکری در استقلال موفق باشد؟

فکری بازیکن این تیم بوده و حاشیه‌ها را کاملا می‌شناسد. او می‌تواند استقلال را به خوبی مدیریت کند. تجربه کافی در این زمینه را هم دارد و در این بین پیشکسوتان هم باید به او کمک کنند. مهمترین مسئله این است که یک کادر کاملا استقلالی‌ در اختیار محمود فکری است.

* حضور همزمان مظلومی و مرفاوی حاشیه‌ساز نخواهد شد؟

فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد زیرا اینها همگی می‌خواهند به استقلال کمک کنند. تجربه مظلومی و مرفاوی که هر دو در گذشته سرمربی این تیم بودند می‌تواند به این تیم کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز