خبرگزاری کار ایران

فکری: می‌توانیم روی مسلمان فکر کنیم/ با جدایی حسینی مخالفیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۳۲۲

سرمربی تیم استقلال تهران در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد احتمال ادامه فعالیت باشگاه استقلال در نقل و انتقالات وجود دارد.

به گزارش ایلنا، محمود فکری با حضور در برنامه فوتبال برتر درخصوص مسائلی مختلف صحبت کرد که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید:

جدایی سیدحسین حسینی: قطعا مخالفیم و بازیکنانی که نیاز داریم از ما جدا نمی‌شوند.

پایان نقل و انتقالات: جای خالی داریم و اگر بازیکنی باشد که بتواند به ما کمک کند آن را جذب می‌کنیم.

جذب محسن مسلمان:  فعلا در برنامه ما نیست اما می‌توانیم روی محسن مسلمان فکر کنیم!

قرارداد نادری: استقلال او را کمک می‌کند اما در قرارداد آمده که باید رضایت‌نامه را خودش جلب کند.

شایعه درگیری با وریا غفوری: قبل از اینکه بیایم همه می.گفتند که بازیکنان استقلال بی احترامی می‌کنند اما چیزی که دیدم اصلا اینطور نیست و بچه‌ها خیلی خوش قلب و دوست داشتنی هستند. منظم و مرتب هستند و این تعریف نیست و با رفتارها بد برخورد می‌کنم. من به وریا گفتم که حتی قومیت تو را هم زیر سوال ببرند در حالیکه او خیلی مهربان است. من با کردها هم زندگی کردم که خیلی دوست داشتنی هستند. یکسری حواشی برای تیم‌های دیگر بود و ما بدون حاشیه بودیم که متاسفانه حاشیه را در زمین ما انداختند و یک مقدار هم استقلالی‌ها با این عناوین مختلف آن را نگه داشتند که یکی از آنها کادر پزشکی بود اما من هیچ مشکلی با وریا نداشتم.

کادرفنی: آقای دانیم کمدی ظاهراً نتوانستند با ما ادامه بدهند و آقای سعید عزیزیان و کرامتی به عنوان مربی گلرها به ما اضافه شدند. احتمال دارد که یک مربی دیگر به ما اضافه شود. آقای دفتری با ما همکاری می‌کنند که خیلی توانمند هستند و بتوانیم از توانایی او برای موفقیت استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز