خبرگزاری کار ایران

برنامه دور رفت لیگ دسته یک والیبال مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۲۷۰

دور رفت لیگ دسته یک مردان در دو مرحله به صورت متمرکز برگزار خواهد شد که مرحله نخست مسابقات از روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۱۸ تیم در دو گروه مقدماتی آغاز خواهد شد.

تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، مس رفسنجان، سروقامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، اشتادسازه و هوادار تهران در گروه الف این مسابقات با هم رقابت خواهند کرد.

در گروه ب نیز تیم‌های رعد پدافند قم، سامسونگ جویبار، عقاب ملل اردبیل، پاس گرگان، صنایع اردکان، ایرانشید چالوس، خوش سیمای آمل و هوشیار تبریز به مصاف هم می‌روند.

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برنامه مرحله نخست دور رفت متمرکز لیگ دسته یک مردان کشور را اعلام کرد که مسابقات گروه الف به میزبانی همدان و رقابت‌های گروه ب به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

بر این اساس، ورود تیم‌ها به شهرهای میزبان روز جمعه ۲۳ آبان‌ماه خواهد بود و مسابقات از روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه شروع می‌شود. ساعت برگزاری دیدارها ۱۴ و ۳۰ دقیقه و ۱۷ و ۳۰ دقیقه است که مسابقات همدان در سالن‌های فردوسی و برنا و رقابت‌های اردبیل در سالن‌های آسمانی و رضازاده برگزار می‌شود.

تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ دسته یک، روزهای ۲۴، ۲۵، ۲۷، ۲۸ و ۳۰ آبان‌ماه بازی دارند و روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه ۲۶ و ۲۹ نیز استراحت خواهند داشت.

در این مرحله هر تیم پنج دیدار برگزار می‌کند و پس استراحتی دو هفته‌ای برای ادامه مسابقات مرحله دوم دور رفت به شهر میزبان‌ جدید هر گروه که متعاقبا اعلام خواهد شد، سفر می‌کنند تا سه دیدار دیگر خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز