خبرگزاری کار ایران

می‌‌توانیم پدیده لیگ یک باشیم

شکوری: تیم فکری امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۸۸۸

سرمربی تیم چوکا تالش ابراز امیدواری کرد تیم محمود فکری با دوری از حواشی بتواند یک فصل موفق را سپری کند.

هادی شکوری در گفتگو با ایلنا درخصوص شرایط تیم چوکا تالش پیش از شروع مسابقات لیگ دسته اول گفت: افتخار می‌کنم که برای فصل جدید هدایت تیم باریشه چوکا را برعهده گرفتم. چوکا تیم نام آشنایی است و عوامل و کادر مدیریتی خوبی دارد که در کنار مردم خوب این شهر به نظر می‌توانیم جزو پدیده‌های لیگ یک باشیم.

سرمربی چوکا درباره نقل و انتقالات تیمش گفت: در نقل و انتقالات حدود 60 تا 70 درصد از خواسته‌های من برطرف شده است و امیدواریم تا شروع مسابقات دو تا سه بازیکن دیگر جذب کنیم تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. تیم ما به هیچ عنوان مشکل مالی ندارد و همانطور که در سال‌های گذشته به تعهداتش عمل کرده است امیدواریم که امسال هم به تعهداتش عمل کند.

شکوری درباره اهداف تیم چوکا در لیگ دسته اول گفت: من نه قول قهرمانی می‌دهم و نه به دنبال قول صعود دادن هستم، هدف ما این است که بازی‌های قابل قبولی ارائه بدهیم که مردم شهر و مسئولان از ما راضی باشند و حمایت‌های بیشتری را جلب کنیم اگرچه امسال هم واقعا تقاضا داریم که به تیم ما که زیر نظر بخش خصوصی فعالیت می‌کند بیشتر مورد حمایت قرار بگیرد.

بازیکن سابق استقلال درخصوص بازی تدارکاتی مقابل استقلال گفت: بازی خیلی خوبی مقابل استقلال داشتیم و می‌خواستم تیمم را محک بزنم که از تمامی بازیکنان‌مان هم استفاده کردیم. به اهدافی که داشتم رسیدم و از مسئولان استقلال و محمود فکری تشکر می‌کنم که این بازی را فراهم کردند.

او درباره استقلال افزود: فکر می‌کنم که استقلال امسال نسبت به سال‌های قبل با فکر بیشتر بازیکن جذب می‌کند و اینطور پیش بینی می‌کنم که اگر مسائل حاشیه‌ای را برطرف کنند امسال تیم پرقدرتی را راهی مسابقات می‌کنند.

هادی شکوری درباره حضور محمود فکری روی نیمکت استقلال گفت: به نظرم آقای فکری هم حق‌شان است و هم انگیزه و انرژی جوانی دارند که روی نیمکت باشد. رزومه و سوابق ایشان هم مشخص است و صد در صد انتخاب خوبی برای تیم بوده‌اند. الان یک تیم کامل استقلالی در کادر هستند که این می‌توانند کمک بسیار زیادی به تیم کند. الان که نمی‌شود درباره قهرمانی حرف زد اما استقلال امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

شکوری درباره جدایی علی کریمی از استقلال هم بیان داشت: به نظرم در فوتبال آنقدر بزرگ است که جدایی یک بازیکن نخواهد روی یک تیم تاثیر بسیار زیادی بگذارد. مطمئنا یک بازیکن جایگزین برای کریمی وجود دارد که بخواهد در این پست بازی کند. این به هنر کادرفنی بستگی دارد که چطور جای خالی کریمی را پر کند.

سرمربی 38 ساله تیم چوکا درباره حضور مربیان استقلالی در لیگ دسته اول هم گفت: در مجموع فکر می‌کنم اتفاقات خوبی در لیگ یک رخ داده چرا که سرمربیان جوان در عرصه هستند. حال اینکه استقلالی‌ها بیشتر تیم دارند خیلی مساله مهمی نیست اما حضور مربیان با انگیزه و جوان جای امیدواری زیادی در فوتبال ما دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز