خبرگزاری کار ایران

خطیبی: قیمت سه بازیکن خارجی سپاهان اندازه کل بوجه تیم ماست/ خیلی از تیم‌های دیگر عقب هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۷۵۸

سرمربی آلومینیوم شرایط تیمش و بودجه آن را با سایر تیم‌های لیگ برتری مقایسه می‌کند.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اراک در گفتگوی رادیویی درباره شرایط تیمش در آستانه شروع لیگ برتر گفت: تمام عوامل، کادر مدیریت، بازیکنان، کادر فنی، هواداران، رسانه ها و ... زحمت کشیدند و بالاخره این تیم به لیگ برتر صعود کرد. این صعود، خوشحالی و یادگاری ماندگاری از طرف بازیکنان و عوامل تیم برای این شهر شد. ولی بعد از این که صعود کردیم یکسری اتفاقات افتاد که به ما ضربه زد و خودتان در جریان هستید.

وی افزود: تغییرات هیات مدیره، مدیریت، سرپرستی،  تعیین بودجه برای سال بعد لیگ برتر و ... زمان بر شد. بازی ها که تمام شد اکثر تیم ها نقل و انقتالات شان را انجام دادند و نیاز های شان را برطرف کردند ولی ما به دلیل این جریانات خیلی عقب افتادیم و نتوانستیم بازیکنان مد نظرمان را بگیریم. تمرینات بقیه تیم ها غیر از نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان، زودتر از ما شروع شد.

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به بودجه این باشگاه، اضافه کرد: بالاخره به ما بودجه 19 میلیاردی اعلام کردند که نسبت به آن باید بازیکن می گرفتیم و چندین بازیکن نیاز داشتم که به باشگاه اعلام کردم ولی خب شما و همه اهالی فوتبال می دانید قرارداد یکی از بازیکنان استقلال اندازه کل تیم ما است. یعنی یکی از بازیکنان استقلال 21 میلیارد قرارداد بسته و یا سه بازیکن خارجی سپاهان اندازه کل بودجه ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز