خبرگزاری کار ایران

سرنوشت مبهم قرارداد بازیکنان جدید فولاد خوزستان

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۵۰۴

بهیات فوتبال خوزستان برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید فولاد از فدراسیون فوتبال استعلام گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مدیران باشگاه فولاد خوزستان روز گذشته در هیات فوتبال خوزستان حاضر شدند تا قرارداد بازیکنان جدید خود را به ثبت برساند. اما هیات فوتبال این استان در اقدامی عجیب از ثبت قرارداد این بازیکنان خودداری کرد.

هیات فوتبال خوزستان به مدیران باشگاه فوتبال فولاد اعلام کرده است. چون پای قرارداد بازیکنان فولاد خوزستان امضای سعید آذری است و با حکم کمیته اخلاق آذری تا اطلاع بعدی از هرگونه فعالیت فوتبالی ممنوع است آنها نمی‌توانند قرارداد بازیکنان جدید فولاد را به ثبت برساند. این در حالی است که حکم کمیته اخلاق در 5 آبان نسبت به محرومیت سعید آذری ابلاغ شده است و بازیکنان جدید الورود فولاد پیش از این تاریخ با این تیم قرارداد امضا نموده‌اند و این یعنی امضای آذری پای قرارداد این بازیکنان منعی نداشته است و پیش از تاریخ محرومیت وی بوده است.

باشگاه فولاد خوزستان در این خصوص صحبت‌های با دبیرکل فدراسیون فوتبال داشته است و هیات فوتبال نیز از ایشان برای وضعیت و ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم استعلام گرفته و منتظر پاسخ محمد مهدی نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز