خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۴۴۳

علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت مصدومان این تیم توضیح داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حقیقت در خصوص آخرین وضعیت محمد حسین کنعانی زادگان که در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شده بود گفت: دیروز و در اواخر بازی بازیکن تیم حریف با آرنج ضربه خطرناکی به شانه کنعانی‌زادگان زد. بعد از ارزیابی‌های اولیه که صورت گرفت خوشبختانه متوجه شدیم که شکستگی در این ناحیه وجود ندارد اما به خاطر اینکه این بازیکن با درد زیادی روبه‌رو شده بود از بازی بیرون رفت. بعد از بازی هم بررسی‌های لازم انجام شده و قرار است امروز مجددا آخرین وضعیت کنعانی زادگان مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت عیسی آل کثیر و اینکه چه زمانی به تمرینات اضافه می شود افزود: روز گذشته از پای این بازیکن برای سومین بار عکس گرفته شد و قرار است فعلاً در مانع ادامه داشته باشد. با نظر پزشک آن تا یک هفته دیگر پای آل کثیر در آتل و بدون حرکت خواهد ماند.

پزشک تیم پرسپولیس در مورد وضعیت آرمان رمضانی که روز گذشته در بازی تدارکاتی مقابل گل گهر سیرجان بازی نکرده بود گفت: این بازیکن به دلیل کشیدگی همسترینگ زیر نظر کادر پزشکی قرار دارد و فعلا تمرینات او زیر نظر پزشکان انجام می‌شود. از نظر پزشکی باید بگویم که رمضانی به بازی با سایپا که در هفته اول لیگ برتر برگزار می شود نمی رسد.

 

حقیقت در مورد وضعیت آریا برزگر که او هم دچار مصدومیت شده خاطرنشان کرد: این بازیکن با کشیدگی در ناحیه زانو روبه‌رو شده و کاردرمانی روی و انجام می شود. به نظر من برزگر در روزهای آینده به تمرینات بازخواهد گشت و روند درمانی او زودتر از رمضانی انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز