خبرگزاری کار ایران

با حضور ساکت انگیزه بازیکنان برای موفقیت بیشتر شده است

محمد کریمی: فصل جدید هم قهرمانی با سپاهان را می‌خواهم هم پیراهن تیم ملی/ نویدکیا تفکر جدیدی در تیم حاکم کرده که نیاز به زمان دارد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۲۳۸

هافبک خلاق سپاهان انگیزه زیادی برای درخشش لیگ هجدهم در فصل جدید دارد و می‌خواهد فصل نه چندان موفق نوزدهم را فراموش کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد کریمی، هافبک خلاق سپاهان پدیده این تیم در لیگ هجدهم بود که توانست در اولین فصل حضورش در لیگ برتر آقای پاس گل لیگ شود و به نوعی ره صد ساله را یک شبه طی کرده باشد ولی برخلاف انتظارها لیگ نوزدهم برای او به خوبی پیش نرفت و در مقطعی مصدومیت و در مقطعی نیمکت نشینی به دلیل ترافیک در خط هافبک باعث شد به او کمتر از فصل قبل بازی برسد و در نتیجه آن درخششی که از وی انتظار می‌رفت را شاهد نبودیم. کریمی قراردادش را تا 3 سال آینده با سپاهان تمدید کرده و از امید و اهدافش برای این تیم در فصل جدید زیر نظر محرم نویدکیا می‌گوید.

کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای سپاهان زیر نظر محرم نویدکیا و کادرفنی جدید اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی در تیم حاکم است و انگیزه و اعتماد به نفس بالایی بین بازیکنان شاهد هستیم. این روزها صمیمیت و تعامل خوبی در بین بچه‌ها وجود دارد و این موضوع در تمرینات و اردوها به وضوح دیده می‌شود. قطعاً این ارتباط باعث هماهنگی بیشتری در بازی های اینده ما خواهد شد.

وی در مورد محبوبیتی که میان هواداران سپاهان دارد هم گفت: این از لطف و محبتی می‌آید که هواداران به من دارند. از مردم شایسته اصفهان تشکر میکنم آنها همیشه به من لطف دارند و محبوبیت بازیکنان سپاهان از جمله من باعث افتخار است و امیدوارم در فصل جدید بتوانم آنها را خوشحال کنم و بازیکن شایسته ای در ترکیب سپاهان باشم.

هافبک طراح و بازیساز سپاهان در مورد تغییرات تاکتیکی سپاهان در فصل جدید و تفاوت‌هایی که با فصل گذشته دارد هم توضیح داد: شرایط فنی سپاهان نسبت به فصل گذشته تغییر داشته و با حضور کادر فنی جدید دیدگاه متفاوتی برای بازی لحاظ شده است. این را هم باید در نظر گرفت که این تغییرات نیاز به زمان دارد و همیشه تغییر یک امر زمان بر است و ما هم برای هماهنگی بیشتر با تفکرات آقا محرم قطعا به زمان احتیاج داریم. تمام بازیکنان سپاهان از جمله من در تلاش هستیم که آنچه مد نظر کادر فنی تیم است را در زمین اجرا کنیم.

کریمی در مورد دیدارهای تدارکاتی و تمرینات سپاهان و تاثیرش رو جا افتادن سبک جدید بازی تیم میان بازیکنان هم گفت: در چند هفته گذشته تمرینات و دیدار های دوستانه کمک شایانی به هماهنگی تیم کرده است و همه چیز خوب پیش می‌رود. قطعاً برگزاری بازی دوستانه و تمرینات هدفمند و تاکتیکی به پیشبرد اهداف تیم و کادرفنی کمک می‌کنم و من هم امیدوارم ما بتوانیم به نحو احسن با دیدگاه‌های محرم نویدکیا و کادر فنی هماهنگ شویم و نتایج خوبی کسب کنیم و در نتیجه بتوانیم دل تک تک هواداران سپاهان را شاد کنیم.

وی در مورد برگزاری مسابقات لیگ بدون حضور تماشاگران و دوری سپاهان از هوادارانش در ورزشگاه نقش جهان هم گفت: قطعاً نقش جهان در شرایطی که هواداران در آن حضور داشته باشند و پر از تماشاگران سپاهانی باشد تفاوت بزرگی با روز هایی که خالی از تماشاگر است دارد. گودال مرگ (لقب ورزشگاه نقش جهان) حس و حال فوتبال را به ما منتقل می‌کند و حضور تماشاگران جذابیت فوتبال را برای ما چند برابر می‌کند. امیدوارم مسئولین فوتبال تدابیری را اتخاذ کنند که تحت رعایت کامل شرایط بهداشتی حضور هواداران را در ورزشگاه ها داشته باشیم،  به هرحال ما دوست داریم امتیاز میزبانی همراه با طرفداران پرشورمان را داشته باشیم.

کریمی در مورد حضور محمدرضا ساکت در رأس مدیریت باشگاه سپاهان هم توضیح داد: حضور جناب ساکت با کارنامه مشخص شرایط سپاهان را بسیار حرفه‌ای تر از گذشته کرده و امیدواریم با وجود ایشان بتوانیم نتایج خوبی را بدست بیاوریم، قطعاً سپاهان با آقای ساکت دیسپلین خاصی بدست آورده و ضمن تشکر از مدیران قبلی از جمله جناب آقای تابش که زحمات زیادی در سپاهان کشیده‌اند، باید بگویم حضور ساکت انگیزه ما را برای بدست آوردن قهرمانی چند برابر کرده است.

وی در مورد انگیزه‌های شخصی خودش در فصل جدید هم گفت: انگیزه اصلی من بعد از موفقیت سپاهان و کسب عناوین قهرمانی با این تیم، رسیدن به پیراهن تیم ملی است. درست است که نتوانستم در 2 فصل اخیر اعتماد سرمربیان را جلب کرده و به تیم ملی دعوت شوم اما تمام تلاش خودم را برای انتخاب شدن در فهرست‌های بعدی آقای اسکوچیچ خواهم داشت و امیدوارم هرچه زودتر افتخار پوشیدن لباس مقدس تیم ملی شامل حال من هم بشود و بتوانم نماینده شایسته‌ی سپاهان در تیم ملی باشم.

هافبک سپاهان در پایان در مورد قولش به هواداران در فصل جدید گفت: سپاهان این روز ها پر انگیزه است به هواداران سپاهان قول می‌دهم همه تلاشمان را به کار بگیریم تا در پایان فصل دل آنها را شاد کنیم، در مقابل از آنها درخواست می‌کنم مثل همیشه به حمایت و همراهی خودشان ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز