خبرگزاری کار ایران

ابلاغ دستور العمل بهداشتی جهت برگزاری لیگ برتر فوتبال

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۰۵۱

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به باشگاه ها و هیات های فوتبال دستورالعمل های بهداشتی جهت برگزاری مسابقات لیگ را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه ها و هیات های فوتبال دستورالعمل بهداشتی جهت برگزاری مسابقات لیگ را ابلاغ کرد.

در نامه بهاروند آمده است:

با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرروت به حداقل رساندن تعداد افراد حاضر در ورزشگاه ها تا الاع ثانوی دستور فرمائید نسبت به انجام موارد ذیل همکاری لازم صورت گیرد:

۱- تنها بازیکنان اصلی و ذخیره به همراه کادرفنی که در لیست بوده و شرایط حضور در زمین مسابقه را دارند مجاز به ورود به ورزشگاه بوده و بازیکنان خارج از فهرست از جمله بازیکنان محروم و مصدوم حق همراهی با تیم و حضور در سکوها را ندارند.

۲-  با هدف کاهش ریسک شیوع ویروس کرونا، حضور مسئولین عالی رتبه باشگاه طبق روال فصل پیش( ۴ نفر  همراه تیم میهمان و ۶ نفره همراه تیم میزبان) تنها با داشتن آی دی کارت و هماهنگی با مسئول برگزاری مسابقه امکان پذیر بوده و از حضور سایر افراد میهمان و همراهان  فاقد ای دی کارت به ورزشگاه معذور می باشیم.

۳-  همکاران مسئول در روز برگزاری مسابقه از سوی هیات فوتبال استان یا شهرستان تایید و تامین می گردد( از جمله عوامل برانکارد، توپ جمع کن ها و سایر عوامل اجرایی روز مسابقه) باید در حداقل تعداد مجاز بوده و توجه بر رعایت الزامات پروتکل های بهداشتی از جانب ایشان در تعهد میزبان است.

۴- مکررا یادآوری می گردد، از آنجا که کلیه مسابقات تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر است بنابراین به جهت حمایت از نظام سلامت کشورو انجام پروتکل های صادره از سوی وزارت بهداشت، حضور افراد مختلف در کلیه فضای ورزشگاه و همچنین استقرار مهمانان و مسئول شهری در فضاهای مختلف مانند جایگاه وی آی پی، سکوها و کنار زمین اکیدا ممنوع بوده و مسئول برگزاری مسابقات تا زمان حضور ایشان از برگزاری مسابقه منع می گردد.

۵- تامین ۶ نفر توپ جمع کن و ۴ نفر از عوامل برانکارد، با نظر هیات فوتبال استان بوده و انجام معاینات پزشکی و ارایه آموزش های لازم به ایشان برعهده هیات محترم استان و یا شهرستان میزبان است.

۶- نظارت بر انجام صحیح دستور العمل های بهداشتی صادره از جمله ضد عفونی و پلمب رختکن ها و فضا های اجرایی، ضد عفونی توپ ها، تامین پد بهداشتی و ضدعفونی کفش ها در ورودی زمین مسابقه، نصب لامپ های یو وی، ایجاد فاصله بهداشتی روی نیمکت ها و تعبیه مسیر استقرار بازیکنان و کادرفنی روی سکوها و... بر عهده هیات فوتبال و باشگاه میزبان است.

ضمن تشکر از تمامی باشگاه ها و هیات های فوتبال استان امید است با رعایت هرچه بهتر و پروتکل های بهداشتی بتوانیم الگوی مناسبی برای فوتبال کشور در امر رعایت بهداشت و انجام مسابقات باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز