خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: وظیفه من است که مشکل گلزنی سپاهان را حل کنم/ تیم هنوز صد در صد آماده نیست ولی نگران نیستیم

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۰۴۶

سرمربی سپاهان عقیده دارد تیمش در حال بهتر شدن است و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

محرم نویدکیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی بدون گل در دیدار مقابل آلومینیوم اظهار داشت: در بازی تدارکاتی نتیجه چندان اهمیتی ندارد. آلومینیوم هم بازی ایده‌آلی مقابل ما به نمایش نگذاشت و این تیم هم نیاز به تغییراتی دارد. در کل باید بگویم از اینکه موفق به گلزنی نشدیم همان مشکلی را داریم که در چند سال اخیر در سپاهان دیده شده است و موضوع جدیدی نیست ولی باید با آن مقابله کنیم.

وی در مورد مشکل گلزنی سپاهان که این روزها تبدیل به جدی‌ترین دغدغه و نگرانی هواداران این تیم شده اظهار داشت: این مشکلی نیست که خیلی بخواهیم نگران آن باشیم. صد در صد وقتی با شرایطی روبرو می‌شویم که ایده‌آل نیست نیاز به گرفتن تصمیماتی داریم که این شرایط تغییر کند و ما هم در صدد چنین کاری هستیم. نیاز بود نفراتی به تیم اضافه کنیم که روح الله باقری اضافه شد و بازیکن جوانی به نام علیرضا صادقی را هم از تیم‌های پایه اضافه کردیم که به نظرم بازیکن خوب و آینده‌داری است و اگر قدر خودش را بداند می‌تواند مهاجم خوبی در لیگ برتر باشد. بحث دیگر هم تغییر نوع تمرینات ماست. به هواداران می‌گویم جای نگرانی نیست و اگر مشکلی وجود دارد وظیفه ما کادرفنی است که آن را بر طرف کنیم و خودم فکر می‌کنم به مرور زمان در این مورد و موارد دیگر بهتر و بهتر خواهیم شد.

سرمربی سپاهان در مورد عدم حضور 4 بازیکن این تیم در دیدار تدارکاتی اخیر مقابل آلومینوم اراک که سه بازیکن خارجی این تیم یعنی استنلی کی‌روش، گولسیانی و الغسانی به همراه مرتضی منصوری بودند هم گفت: عدم حضور آنها هیچ دلیلی به جز مصدومیت و آسیب دیدگی نداشت. کی‌روش استنلی و الغسانی مشکل جزئی داشتند و ترجیح دادیم به آنها استراحت دهیم. منصوری هم مصدومیت جزئی دارد و روی او ریسک نکردیم و اجازه دادیم کاملاً بهبود پیدا کند و به هفته اول لیگ خواهد رسید ولی گئورگی گولسیانی را 3 هفته در اختیار نخواهیم داشت و فکر می‌کنم دو بازی اول لیگ را از دست داده است.

نویدکیا در مورد جدایی بازیکنان هم گفت: فکر می‌کنم کار ما در نقل و انتقالات تمام شده باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دیگر نفر جدیدی اضافه نخواهیم کرد. محسن مسلمان هم پس از صحبتی که با او داشتیم تصمیم گرفت از جمع ما جدا شود و جایی برود که بیشتر به او بازی برسد. بعید می‌دانم دیگر کسی هم از جمع ما جدا شود. ما تیم خوبی در اختیار داریم و همانطور که قبلاً گفتم تیم کاملی داریم و نیاز به تغییرات زیاد نداریم.

وی در مورد میزان آمادگی تیمش در آستانه شروع لیگ توضیح داد: ما قدم به قدم در حال بهتر شدن و پیشرفت هستیم و این را در تیم و میان بچه‌ها می‌بینم و احساس می‌کنم. نمی‌گویم این تیم  صد درصد آماده است. به طور حتم در روز‌های آینده شرایط بهتری برای ما به وجود می‌آید و از این موضوع اطمینان دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز