خبرگزاری کار ایران

شکوری: برای حضور قدرتمند در فینال لیگ قهرمانان باید همدل شویم/ چند دستگی در تیم وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۸۶۱

اولین صحبت‌های معاون اجرایی پرسپولیس در جمع خبرنگاران مطرح شد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شکوری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در پست معاون اجرایی به این باشگاه برگشته، در گفتگویی که با خبرنگاران داشت، در خصوص وضعیت کارش گفت: خیلی خوشحالم که در جمع خانواده بزرگ پرسپولیس حضور دارم و امیدوارم که با همدلی، اتحاد و همبستگی موفقیت های بزرگی را برای باشگاه رقم بزنیم و قطعا این اتفاق رخ نمی‌دهد مگر این که هواداران، کادرفنی و بازیکنان که چهار سال متوالی است قهرمان لیگ می‌شوند و همچنین مدیریت باشگاه بایکدیگر همدل باشند تا اتفاق خوبی را رقم بزنیم. ما کمتر از پنجاه روز تا فینال آسیا فرصت داریم و امیدوارم همگی همدل شوند تا در این مدت آرامش را به تیم برگردانیم. تیم ما از نظر فنی دارای توانایی بالایی است و هر تیم و هواداری در آسیا آرزو دارد که همچین کادرفنی و بازیکنان و هوادارانی را داشته باشند.

وی درباره اطلاعش از وضعیت کار پرسپولیس عنوان کرد: از وقتی این کار به من محول شد، ما کار را رصد کردیم. البته من از قبل باتوجه به علاقه هواداری که داشتم کار را دنبال می‌کردم و انشالله در چند روز آینده بتوانیم مشکلات را بیشتر رصد کنیم. کادر مدیریتی از روز گذشته هماهنگی با کادرفنی را آغاز کرده و این قطعا شدنی است چون ما پشتوانه هواداری چهل میلیونی داریم که می‌تواند در این مسیر کمک کند.

شکوری در مورد وضعیت رادوشوویچ عنوان کرد: ما باید اول قراردادها را ببینیم اما ما قطعا با هیچ بازیکن و مربیان و نفرات تیم به مشکل نخواهیم خورد. ما خودمان بازیکن هستیم و نگرانی آن ها را میدانیم و اصلا جای نگرانی وجود ندارد. با رادو هم باید صحبت بکنیم و فکر نکنم مشکل خاصی باشد. باید بررسی کنیم ببینیم درخواستش چه چیزی است تا این مشکل را حل کنیم.

معاون اجرایی سرخ ها در مورد چند دستگی در بین پیشکسوتان پرسپولیس اظهار داشت: فکر نکنم چند دستگی باشد، وقتی می‌گویم هوادار و بازیکن قطعا پیشکسوت هم در این بین جا دارد. من خودم پیشکسوت هستم و به نمایندگی از آن ها اینجا حضور دارم و سعی میکنیم عملکرد خوبی را به جا بگذاریم. مطمئنم پیشکسوتانی که با این باشگاه زندگی کردند، قطعا قلب و دلشان با پرسپولیس است و اگر صحبتی هم می‌کنند قطعا هدفشان کمک به تیم است. این یک تایم طلایی برای ماست و همدلی، خواسته هواداران ماست. همه باید به هم کمک کنیم تا تیم در آرامش باشد و انشالله بازیکنان فقط روی تک بازی تمرکز کنند و موفق باشیم.

ابراهیم شکوری درباره تقویت تیم گفت: مسائل فنی به کادرفنی مربوط است و آقای گل‌محمدی تصمیم می‌گیرد. امروز مستقر شویم تا ببینیم شرایط چطور خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز