خبرگزاری کار ایران

خارجی‌های سپاهان درگیر آسیب دیدگی؛

مصدومیت جزئی کی‌روش استنلی/ گولسیانی به شروع لیگ نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۷۹۱

دو بازیکن خارجی سپاهان در آستانه شروع لیگ درگیر مصدومیت شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ روز گذشته و در جریان دیدار تدارکاتی سپاهان مقابل آلومینیوم اراک سه بازیکن خارجی این تیم یعنی کی‌روش استنلی، گئورگی گولسیانی و محسن الغسانی حضور نداشتند و با لباس شخصی از روی سکوها کار هم تیمی‌هایشان را دنبال می‌کردند و همین موضوع شائبه مصدومیت این 3 نفر را ایجاد کرد.

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که دو بازیکن از جمع این نفرات درگیر مصدومیت هستند و نفر سوم یعنی محسن الغسانی مشکلی ندارد و نیمکت نشینی او فنی بود.

در این میان کی‌روش استنلی، مهاجم برزیلی سپاهان درگیر مصدومیت جزئی شده است که با توصیه کادرپزشکی در دیدار تدارکاتی روز گذشته به او استراحت داده شد ولی مشکل این بازیکن جدی نیست و می‌تواند تیمش را در دیدار هفته نخست مقابل گل گهر همراهی کند.

دیگر مصدوم سپاهان گئورگی گولسیانی است که از ناحیه عضله پا دچار کشیدگی شده و مصدومیت او کمی جدی‌تر از کی‌روش است و هفته نخست لیگ برتر را از دست داده است و شاید از هفته دوم در اختیار کادرفنی باشد.

همچنین محمد محبی، وینگر سپاهان هم کارهای بدنسازی خود را پیگیری می‌کند تا هرچه زودتر آماده حضور در میادین شود ولی این بازیکن هم به احتمال زیاد در بازی هفته نخست مقابل گل گهر حاضر نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز