خبرگزاری کار ایران

بزرگ‌ترین چالش موجود در استقلال، مسائل مدیریتی است

حاجیلو: استقلال با فکری به روزهای اوجش بازمی گردد

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۴۶۰

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به آینده تیم پیش رو امیدوار است.

به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو پیشکسوت تیم فوتبال استقلال امیدوار است آبی پوشان با کادرفنی محمود فکری بتوانند بدون توجه حواشی به بهترین نتایج دست پیدا کرده و ناکامی‌های فصول اخیر را جبران کنند. 

شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟

 تغییراتی که در مدیریت به وجود آمده، باعث شده استقلال در این چند سال تحت فشار قرار بگیرد. این تحولات باعث شده استقلال ثبات لازم را نداشته باشد. امیدوارم با انتخاب محمود فکری استقلال به روزهای خوبش بازگردد. فکری با این تیم تجربه‌های زیادی دارد و قهرمانی زیادی تجربه کرده است. امیدوارم فکری با کادر فنی خود بتواند کیفیت خوبی از خودش ارائه دهد و استقلال را به موفقیت برساند. یک هفته تعویق مسابقات لیگ برتر برای استقلال به نظر من مفید است چون می‌تواند بازیکن جذب کند و هماهنگی‌ بیشتری به دست بیاورد.

اکثر بازیکنان هم تمدید کردند.

به نظر من ‌استخوان‌بندی تیم تقریبا حفظ شده است. بزرگ‌ترین چالش موجود در استقلال، مسائل مدیریتی است و مربی باید آرامش را در تیم به وجود بیاورد. باید امکانات مناسب در اختیار کادر فنی قرار بگیرد. الان ثباتی در کادر مدیریت نیست و این باعث نگرانی است و امیدوارم سریع‌تر مدیرعامل استقلال مشخص شود. بازیکنان جدید نیز باید سریع‌تر به تیم ملحق شود و خود را هماهنگ کنند.

حضور کادرفنی استقلالی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

کادر فنی حال حاضر از جنس استقلال است و به نظرم با این شرایط جنس استقلال جور است و باید امکانات در اختیار  کادر فنی بگذارند. زمان نیز اتفاقات را مشخص می‌کند اما باید یک ثبات مشخصی در تیم وجود داشته باشد که به قهرمانی امیدوار بود. باید کادر فنی کار خود را با آرامش دنبال کند و تهدیدی در کار نباشد تا بشود کارها را جلو برد. همانطور که استراماچونی در ابتدای فصل نتوانست نتیجه بگیرد اما در انتهای نیم فصل موفق شد، باید به این کادر فنی هم زمان داد تا استقلال به نتیجه لازم دست پیدا کند.

با خرید نادری موافق هستید؟

 کیفیت نادری مشخص است و این بازیکن از تیم بلژیکی آمده است و باید به تیم بلژیکی بازمی‌گشت. در دنیای حرفه‌ای این مسائل‌ حاشیه‌ای است و باید نگاه ما مثبت باشد و از الان به بعد باید روی عملکرد محمد نادری تمرکز کرد تا دید چه اتفاقاتی پیش می‌آید.

چه نتایجی را برای استقلال پیش بینی می‌کنید؟

 اگر کادر مدیریت،  ثبات کادر فنی و بازیکنان را به وجود بیاورد به نظر من سال خوبی برای استقلال خواهد بود. فوتبال ما تحت الشعاع کرونا قرار گرفته است و امیدوارم با توجه به این مسائل استقلال برنامه‌ای طراحی کند که بتواند کارهای خود را جلو ببرد و به آن نتیجه لازم برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز