خبرگزاری کار ایران

در واکنش به گل فوق العاده در لیگ دانمارک/ سعید عزت اللهی: من کجا، لیونل مسی کجا؟

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۳۴۱

سعید عزت‌اللهی در پایان هفته ششم لیگ دانمارک، دو گل هم زده. از سعید پرسیدیم آیا به آقای گلی هم فکر می‌کند که او در جواب می‌گوید: «پست من این فصل فرقی نکرده و بخصوص در این بازی هم تنها هافبک دفاعی تیم بودم.

سعید عزت‌اللهی برای دومین هفته متوالی موفق شد گل بزند و دروازه حریف وایله را باز کند. این هافبک شماره شش البته بعد از انتخاب لیگ دانمارک مورد انتقاد قرار گرفت اما حالا نشان می‌دهد چه بازیکن آماده‌ای است و با چه هدفی این کشور را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده. 

عزت‌اللهی که در دیدار هفته گذشته مقابل لینگبی بازی مؤثری با به ثمر رساندن یک گل و گرفتن یک اخراجی از حریف ارائه داده بود، در دقیقه ۱+۹۰ دیدار برابر آلبورگ نیز از سمت چپ محوطه جریمه نفوذ کرد، چند بازیکن حریف را به زیبایی جا گذاشت و با حرکت در عرض، شوت محکم زمینی زد تا گل سوم تیمش را به نام خود ثبت کند. این گل باعث شد تا وایله با تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

عزت‌اللهی که این فصل در هر شش بازی وایله حضور ثابت داشته و 540 دقیقه در زمین بوده، درباره گل زیبایی که به ثمر رساند، می‌گوید: «خدا را شکر شرایط مهیا شد که بتوانم یک چشمه از توانایی‌های تکنیکی‌ام، البته برخلاف پستی که بازی می‌کنم را نشان بدهم. خواست خدا هم بود که همه چیز جفت و جور شد و زمان دریبل و ضربه با هم همخوانی داشت تا این گل را بزنم و تیم‌مان به صدر جدول صعود کند. 

همه ما خوشحال هستیم و انگیزه ما چندین برابر شده تا بتوانیم جایگاه‌مان را حفظ کنیم و برای بازی‌های آینده بجنگیم. در این چند بازی هم خدا را شکر توانستم برای تیمم مثمرثمر باشم. باید از خانواده‌ام در وهله اول تشکر کنم که بخصوص در یک سال اخیر که شرایط سختی را تجربه کردم، کنارم حضور داشتند، مرا تنها نگذاشتند، پشتیبانم بودند و دلگرمی دادند. از دوستانم، مردم و افرادی که در فضای مجازی از طرق مختلف همیشه به من لطف داشتند هم تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم همین مسیر را ادامه بدهم و روزهای موفقی را رقم بزنم.»

گل عزت‌اللهی که با دریبل چند بازیکن حریف به ثمر رسید باعث شد تا در فضای مجازی و رسانه‌ها، گل او را با گل‌های زیبای مسی مقایسه کنند. شماره شش وایله در این باره می‌گوید: «این لطف مردم است و افتخار می‌کنم که گل من با حرکات مسی مقایسه شود. البته من به هیچ وجه در حد و اندازه‌های مسی نیستم و بدون شک او یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ است. نکته‌ مهم اما خوشحالی من بابت این مقایسه است و امیدوارم باز هم بتوانم برای وایله مؤثر باشم.»

در آن دقیقه از بازی هم توپ را قطع کردم و فضا مهیا شد که بتوانم گل بزنم. گل زدن برای هر بازیکنی لذتبخش است و خودم هم خیلی دوست دارم گل بزنم یا پاس گل بدهم اما نکته مهم این است که تیم ما بتواند نتیجه بگیرد. به آقای گلی هم فکر نمی‌کنم. بیشتر در این تفکرم که بتوانیم صدرنشینی را حفظ کنیم و اتفاق بزرگی را رقم بزنیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز