خبرگزاری کار ایران

چرا بازیکن ملی پوش با استقلال تمدید نکرد؟

پیشنهاد هنگفت علی کریمی از قطر

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۹۰۱

هافبک فصل گذشته تیم استقلال تهران با پیشنهادی چشمگیر از لیگ ستارگان قطر رو به رو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی کریمی هافبک فصل گذشته تیم استقلال تهران با فرا رسیدن تابستان امسال قراردادش با آبی پوشان به پایان رسید و با گذشت نزدیک به دو ماه پس از مذاکره با مدیران این باشگاه طرفین هنوز به توافق نهایی دست پیدا نکرده‌اند.

کریمی که طی این مدت با پیشنهادات مختلف از ترکیه، قطر و حتی سپاهان اصفهان رو به رو شده بود به گفته مدیران باشگاه استقلال به تمدید قرارداد نزدیک است اما او با پیشنهادی مواجه شده که تا به امروز به او اجازه نداده به راحتی برای تمدید تصمیم گیری کند.

باشگاه قطر اف سی که چندی پیش برای عقد قرارداد با بشار رسن، هافبک عراقی تیم پرسپولیس تهران اقدام کرده بود اکنون مشتری جدی هافبک ملی پوش استقلال است. از این رو که کریمی قرارداد ندارد و به عنوان بازیکن آزاد محسوب می‌شود قطر اف سی برای جذب او کار آسانی پیش رو دارد.

این باشگاه قطری که دو سهمیه بازیکن خارجی و آسیایی خود را هنوز مصرف نکرده است پیشنهاد هنگفت و چشمگیری به کریمی ارائه کرده که این بازیکن را در دوراهی استقلال و لیگ ستارگان قطر  قرار داده است. تا به شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران کمتر از دو هفته فرصت باقی است و پیش بینی می‌شود کریمی طی روزها یا ساعات اخیر مقصد جدیدش را مشخص کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز