خبرگزاری کار ایران

نظری جویباری: کریمی به فکری گفت از این شرایط خسته است/ هیچ صحبتی برای مدیرعاملی نداشتم

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۶۳۵

معاون سابق استقلال می گوید این تیم امسال توانایی کسب قهرمانی را دارد.

به گزارش ایلنا، علی نظری جویباری معاون سابق استقلال معتقد است اسکلت اصلی آبی‌ها در این فصل حفظ شده است و همین باعث خواهد شد تا آنها بتوانند در این فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشند.همچنین نظری به هواداران استقلال قول داد که اولویت اصلی کریمی حضور دوباره در جمع آبی‌پوشان باشد زیرا این بازیکن نمی‌تواند به همین راحتی هواداران استقلال را نادیده بگیرد.

  شرایط استقلال را چطور ارزیابی می کنید؟

استقلال شرایط خوبی دارد. فکر می‌کنم استقلال می‌تواند امسال قهرمانی لیگ برتر را کسب کند به شرطی که شرایط نامساعد مدیریتی این تیم حل شود.

 در خصوص مدیریت صحبت کردید. فکر می‌کنید این مشکل چه زمانی حل می‌شود؟

هیات مدیره استقلال تمام تلاش خودشان را انجام می‌دهند و به زودی نیز یک مدیرعامل ایده‌آل را برای تیم انتخاب خواهند کرد.

 شایعاتی مبنی بر حضور شما در پست مدیرعاملی شنیده می‌شود؟

به بنده هیچ پیشنهادی در این باره نداده‌اند. هیچ حرفی هم در این باره نشده است. بالاخره باید اگر صحبت‌هایی هست ما هم حرف‌هایمان را بزنیم و شرایط را بسنجیم اما فعلا هیچ خبری در این باره نیست.

هواداران استقلال نگران وضعیت علی کریمی هستند؟

عبدیان عضو هیات مدیره استقلال گفت این توافق در حال صورت گرفتن است. فکری هم که با کریمی صحبت می‌کرد وی اعلام کرد که از این شرایط خسته است و دوست دارد از این بلاتکلیفی در بیاید. فکر می‌کنم کریمی هم هواداران استقلال را به همین راحتی فراموش نمی‌کند که امیدوارم با حضور کریمی و بازگشت شیخ، استقلال برای اولین بار همه نیروهایش را حفظ کرده است.

خیلی‌ها می‌گویند باعث حضور نادری در استقلال شما بودید؟

 هیچ نقشی در آمدن نادری نداشتم این تلاش هیات مدیره بود که توانست بازیکن باکیفیت را جذب تیم کند.

قبول دارید در استقلال امسال ترافیک زیادی در بازیکنان وجود دارد؟

فکری کارش را بلد است و قطعا تیم را جمع و جور خواهد کرد. او سال‌های سال تجربه دارد و قطعا این تجربه کمک‌حال وی خواهد بود.

 خیلی‌ها معتقدند حضور همزمان مظلومی و مرفاوی برای تیم حاشیه به وجود خواهد آورد؟

مظلومی از بزرگان تاریخ استقلال بوده و قصدش کمک به استقلال است. مرفاوی هم به استقلال کمک می‌کند و همین که قبول کرده در کادر فنی استقلال باشد باعث افتخار است. شما نگاه کنید مظلومی تیم ملی را رها کرد و به استقلال آمد.

خیلی‌ها می‌گویند وزیر خیلی به استقلالی‌ها کمک کرده است؟

بنده به عنوان یک هوادار استقلال باید بگویم وزارت ورزش هیچ کمکی به استقلال نکرده است و نمونه‌اش همین حضور سعادتمند در استقلال بود که باعث بروز اتفاقات ناخوشایند برای تیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز