خبرگزاری کار ایران

حمایت مایکل اوون از حضور کاوانی در یونایتد

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۱۶۶

مهاجم سابق منچستریونایتد از عملکرد ادینسون کاوانی تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، تقابل شیاطین سرخ در هفته ششم لیگ برتر انگلیس فرصت مناسبی بود تا ادینسون کاوانی برای اولین بار در ترکیب منچستریونایتد مقابل چلسی به میدان برود.

مایکل اوون، مهاجم سابق منچستریونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس گفت:  من نوع حرکات کاوانی را دوست دارم. سبک بازی او شبیه من است. همیشه گفته‌ام که فاصله یک و نیم یاردی تا دروازه حریف بهتر از فاصله 3 یا 4 یاردی تا تیر دوم است است چرا که عملا توپ به آن فواصل نمی رسد و در چنین شرایطی مدافعین سعی می‌کنند شما پشت به دروازه باشید و راه را برایتان می بندند.

او ادامه داد: او هنگام دویدن، روی پنجه اش است و تیاگو سیلوا نیز چون مدت زیادی در کنار کاوانی بازی کرده است از زمان بندی او برای حرکات و دویدنش آگاه است. سیلوا در بازی مقابل منچستریونایتد می دانست کاوانی می خواهد چه حرکتی انجام دهد و اگر بازی را تماشا می کردید به وضوح متوجه این موضوع می‌شدید. کاوانی از لحاظ حرکتی یکی از بهترین هاست و دوست دارد که مدافعان پیش رویش را به دردسر بیندازد. فکر می‌کنم اگر یونایتد بتواند به خوبی به حریف فشار بیاورد، او گل های زیادی برای این تیم به ثمر برساند. کاوانی از آن نوع مهاجمانی است که در 18 قدم، عملکرد بسیار خوبی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز