خبرگزاری کار ایران

امیرآبادی: از فکری هم مانند استراماچونی حمایت کنند / مدیرعامل باید هرچه زودتر معرفی شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۱۳۲

مهدی امیر آبادی کاپیتان سابق استقلال می‌گوید استقلال با آمدن فکری شرایط خوبی را تجربه خواهد کرد.

مهدی امیرآبادی در گفتگو با ایلنا، درباره آغاز بکار فکری و دستیارانش در استقلال گفت: خدا را شکر شرایط استقلال مناسب است کادر فنی تیم مشخص شده و مربیان کار را رسما شروع کرده‌اند من به شخصه به آینده این تیم بسیار خوشبین هستم و فکر می‌کنم که استقلال امسال شرایط متفاوتی را تجربه خواهد کرد.

او ادامه داد: فکری یک استقلالی است او سال‌ها کاپیتان تیم و با جو تیم آشنایی کامل دارند مهمترین نکته در حال حاضر این است که کادر فنی‌اش سابقه حضور در استقلال را دارند که اینها همگی نشان دهنده این است که امسال شرایط متفاوت است. 

بازیکن اسبق استقلال درخصوص حضور مظلومی و مرفاوی کنار کادرفنی گفت: هر دوی این نفرات در گذشته سرمربی بوده‌اند و از لحاظ فکری می‌توانند به تیم کمک کنند فکری باید از تفکرات این دو در کنار سایرین استفاده کند حضور مرفاوی و مظلومی می‌تواند خیلی کمک حال سرمربی استقلال باشد. 

مدیرعامل استقلال انتخاب نشده است، امیر آبادی در این باره گفت: بعد از رفتن سعادتمند این بار سرپرست اداره می‌شود و اینا صلا خوب نیست باید هر چه زودتر مدیرعامل تیم را مشخص کنند زیرا تجربه نشان داده هر وقت تیم‌های بزرگ با سرپرست اداره می‌شوند تیم به مشکل می‌خورد.

او درباره خریدهای جدید استقلال گفت: به هر حال آنها قبل از این  کادر فنی به استقلال پیوسته‌اند و فکری در خصوص آنها تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد به شخصه فکر می‌کنم این بازیکنان توانایی بالایی دارند و می‌توانند به تیم کمک کنند.

امیرآبادی‌ درباره پیش‌بینی از نتایج استقلال در فصل جدید گفت: سوال سختی پیش روی استقال است اما مهم‌ترین مساله این است که هواداران استقلال به کادر فنی زمان بدهند تا آنها بتوانند تفکراتشان را در تیم پیاده کنند شاید در چند هفته اول تیم نتواند نتایج خوبی کسب کند اما باید از این کادر فنی حمایت شود تا مثل زمان استراماچونی شرایط بهتر شود. ما زمان زیادی را بابت شایعه حضور استراماچونی از دست دادیم امیدوارم کادر فنی بتواند این عقب ماندگی را جبران کند. متاسفانه ماه‌ها با استراماچونی سرگرم بودیم و همین باعث شد تیم از لحاظ تشکیل و دور هم جمع شدن لطمه بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز